MODA

Kampanja najpoželjnijih modnih dodataka sezone

Donosimo nove vizuale luksuzne prodavaonice Karla

Najnovija kampanja za prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka Karla, koju i ovaj put potpisuje fotograf Mladen Šarić i stilist Borut Mihalić za sezonu jesen/zima 2014., započinje bjelinom, kao višeznačnom temom. Pozadina minimizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.

Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi ultrapopularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje, koji su obogaćeni zlatnom ornamentikom. Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.

Treća je posvećena druženju s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisano crvenom, koja je simbol ljubavi, poljupca, sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.


Objavljeno: 22.10.2014. u 13:17
Tagovi: kampanja, karla

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p