MODNI TALENTI

5 najtraženijih modela ove sezone

Tko su vladarice modnog bussinessa?

Svake godine popularna stranica Models.com prikaže listu 50 najtraženijih modela u fashion modelingu. Promjene na vrhu obično su vrlo rijetke, te u prvih deset mjesta cirkuliraju svima poznata imena s tek ponekom sretnicom- pridošlicom.

Ove sezone ta sretnica je Karlie Kloss, koja je u vrlo kratkom roku napravila tranziciju s revija u Parizu, do samostalne naslovnice talijanskog Voguea i suradnje s Stevenom Meiselom.

No, prije nego krenemo na listu najtraženijih, razjasnit ćemo generalnu razliku između komercijalnog i fashion modelinga.

Komercijalnim poslovima, uglavnom se smatraju angažmani za donje rublje, kupaće kostime, robne kuće, kataloge itd. i komercijalni modeli često nisu pretjerano aktivni ni traženi u svijetu visoke mode, ali su im zato honorari često veći no djevojkama u Balenciaginoj ili Pradinoj kampanji.

Zadnjih mjeseci stvari su se počele mijenjati te je Riccardo Tisci, za kampanju i reviju angažirao „komercijalnu" Adrianu Limu, da bi niz nastavila Miuccia Prada s angažmanom Alessandre Ambrosio, Mirande Kerr, i ostalih anđelica na Pradinoj reviji u Milanu.

Još jedna iznimka je naravno Gisele koja je uspjela izbalansirati pojavljivanje u kampanjama Dolce & Gabbane, Cavallija, Versacea i Diora, s komercijalnijim poslovima poput kampanje za japanke Ipanema, Victoria's Secret i dr.

S druge strane, fashion modeli su djevojke koje ne trebaju biti savršene po standardnim kanonima ljepote, ali su iznimno tražene u editorijalima modnih magazina, na revijama poznatih dizajnera i u konačnici angažirane u kampanjama poznatih svjetskih kuća.

Proboj na ovu stranu tržišta je znatno teži i sami počeci su slabo plaćeni, ali ukoliko djevojka (uz ostale faktore) postane i favorit jednog dizajnera ili slavnog fotografa koji će je nametnuti tržištu, postoji velika mogućnost da dobije ekskluzivu, koja po tom vodi do bolje plaćenih ugovora, poput onih za kozmetiku koji su poznati kao „zlatna žila" industrije.

 

Djevojke koje vladaju svijetom

 

5. KARLIE KLOSS & ABBEY LEE KERSHAW


Peto mjesto, liste najtraženijih modela dijele dvije brinete: Karlie Kloss i Abbey Lee Kershaw. Karlie je s samo 17 godina uspjela postati zaštitno lice Christiana Diora i osvanuti na samostalnoj naslovnici talijanskog Voguea. Pored ovih značajnih angažmana, Karlie je ove jeseni i zaštitno lice za Oscara De La Rentu, Donnu Karan, Aquascutum, Giadu i Uniqlo. Abbey Lee Kershaw je imala radnu godinu za poželjeti. Uspjela se "ugurati" u kampanju za Calvin Klein (ekskluzivu ima Lara Stone), Mulberry, Chanel, Annu Sui, H&M, Fendi Fan parfem, Jaeger, te video kampanju Alexandera Wanga. Naslovnice i editorijale joj više i ne brojimo.

 

4. MARIA CARLA BOSOCNO


Najdraži model Riccarda Tiscija se ne treba bojati da će ostati bez angažmana. Svake sezone čeka ju osigurano mjesto u Givenchy kampanji, a ove jeseni je i zaštitno lice Lanvina. Naslovnice Muse magazina, ruskog Voguea i nekoliko editorijala u talijanskom Vogeu, smjestili su je na 4. mjesto najtraženijih modela ove sezone.

 

3. SASHA PIVOVAROVA & ANJA RUBIK


Iako se nakon velikog booma 2005. godine i višesezonskog angažmana za Pradu pomalo povukla i ustupila mjesto nekim novim plavušama, prekrasna Sasha Pivovarova ove se sezone vratila u velikom stilu.

Kampanje za Just Cavalli, H&M, Kenzo, Dior Beuaty, Hugo Boss, Longchamp, GAP, te editorijali za američki i talijanski Vogue, i naslovnica I-D magazina, samo su djelić onoga što je Sasha uspjela odraditi u posljednjih 6 mjeseci. Treće mjesto drži i Anja Rubik. Kao oličenje elegancije i modernog chica- kako joj komplimentira Karl Lagerfeld, uspjela je punih nekoliko sezona biti ekskluzivni model za kuću Chloe. Ove sezone, Anju ćemo gledati u kampanjama za Lanvin, Fendi, GAP, Giuseppe Zanotti, Fendi Fan parfem, GAP Close parfem, te kuću Equipment.

 

2. NATASHA POLY & FREJA BECHA ERICHSEN


Natasha Poly je jedna od djevojaka za čiju je karijeru zaslužna urednica francuskog Voguea, Carine Roitfeld. Na tržištu se pojavila 2004. godine i od tad je nezaobilazno lice na modnim pistama. Omiljena manekenka Fride Giannini, posljednjih nekoliko sezona zaštitno je lice Guccija. Ove sezone nije imala sreće s jesenskim kampanjama ali je uspjela osvanuti na nekoliko naslovnica Voguea, te snimiti nekoliko značajnijih editorijala za Numero, V magazin, LOVE i mn.dr. S druge strane Freja Becha ima jednu od uspješnijih sezona te broji kampanje za Balenciagu, Max Maru, Chanel, Valentino i Tom Ford naočale. Uz sve navedeno, dobila je i nekoliko naslovnica Voguea uključujući i francuski, te ulogu u kratkom filmu Karla Lagerfelda „Remember Now"

 

1. LARA STONE


Apsolutna modna dominacija plavokose valkire potvrđena je ekskluzivnim angažmanom za kuću Calvin Klein. Lara Stone je jedna od rijetkih koja je na dobrom putu da preuzme žezlo od slavne Gisele, prokrči put komercijalnih i fashion poslova i tako se upiše u povijest industrije. Pored CK angažmana, Lara je ove jeseni i zaštitno lice Armani make up-a te DKNY Be Delicious parfema. Iako joj je nedavna tužba s francuskim Playboyem možda i pokvarila koji dan u tjednu, karijera je ostala netaknuta.

 

A.P.

photo & source: Models.com

 

 

Objavljeno: 17.08.2010. u 13:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p