MODNI TALENTI

Je li došao kraj netipičnim modelima?

Neobičnost i avangardnost više ne prolaze?
-->--> -->

Wall Street Journal načeo je temu da zbog recesije modeli neobičnog, netipičnog i androgenog izgleda izlaze iz mode, a otvaraju se vrata običnim djevojkama iz susjedstva.

Ranya Mordanova

Dok ljudi razgledavaju dućane, neobične reklame s čudnim modelima mogle bi ih otjerati od skupocjenih modnih krpica i dodataka. Kad je ekonomija bila stabilna, ljudi su kupovali luksuzne stvari bez obzira na reklamu iz koje je virio model s obrijanom glavom i metalnim ukrasima po licu. A danas ljepota i zvučno ime prodaju sve, barem u Americi.

Tako je Donatella Versace angažirala brazilsku ljepoticu Gisele Bundchen za novu marketinšku kampanju, lice i tijelo koje prodaje sve. Kate Moss zaštitno je lice nove Just Cavalli kampanje, a Anja Rubik krasi plakate modne kuće Balmain.  Modna kuća Dior ove godine nije ni investirala u marketinšku kampanju, ali njihovu posljednju krasi poznata glumica Marion Cotillard. I Donna Karan iznenadila je odabirom i samim izgledom jesenske kampanje koja je neobično jednostavna - Toni Garn na modnoj pisti. Madonnu je angažirala modna kuća Louis Vuitton, a Jennifer Connelly i dalje je zaštitno lice Balenciage.

Anja Rubik

"Pametne agencije prepoznat će prirodnu ljepotu modela!" izjavio je Roman Young, modni agent za Wall Street Journal.  "Agencije će biti sve neodlučnije da investiraju u djevojke čudnog izgleda, neobičnih frizura i veoma mršavog tijela."

S druge strane mršavost i netipičnost očigledno nije smetala modnoj kući Prada. Ymre Stiekema je dokaz da neke modne kuće i dalje angažiraju netipične modele. Neuredna frizura, crveno sjenilo na očima i jedva vidljive obrve modnim znalcima djeluju zanimljivo i totalno cool, no običnim smrtnicima ova reklama ne izgleda privlačno. Ili reklama modne kuće Givenchy s Ranyom Mordanovom u glavnoj ulozi - neobična frizura, blijeda put i izblajhane obrve daleko su od tipične djevojke iz susjedstva. Valentino je angažirao atipičnu Iris Strubegger za novu marketinšku kampanju, a modna kuća Lanvin androgeni četrdesetdvogodišnji model Kristen McMenamy.

Lanvin kampanja

S jedne strane propagira se prirodan izgled, a s druge strane određene modne kuće i dalje ustraju u neobičnosti i šokantnosti. Svatko ima svoju viziju i afinitete, pa s toga ne čudi da jake modne kuće i dalje ustraju u atipičnim reklamama. Micki Schneider iz Elitea rekla je da će na tržištu uvijek biti mjesta za netipične modele, no američka javnost oduvijek je više cijenila prirodno i tipično američko. Sjetite se samo naslovnica za modne časopise, tu nema mjesta za neobične cure. Iako recesija još traje, uvjereni smo da će atipična lica i dalje biti zanimljiva modnom svijetu, te da će one i dalje krasiti sve neobičnije i neshvaćenije reklamne kampanje.

Ana Bacinger

 

Objavljeno: 05.09.2009. u 12:06

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p