MODNI TALENTI

Modeli VS. Glumice 1:0

Manekenke se vratile u modne kampanje

Utjecajni magazin WWD došao je do zaključka kako su modeli konačno vratili svoje angažmane u modnim kampanjama te skinuli glumice s trona! Štoviše jedna od rijetkih celebrity suradnji jest ona dua Dolce&Gabbana s Madonnom i Scarlett Johansson, dok su ostale modne kampanje odreda pripale modelima.

Upitan o trenutnom stanju na tržištu Stefano Pilati dizajner kuće YSL je izjavio: „Fokus naše kampanje je u stavu a stav može dati samo iskusan model, kao što je Daria Werbovy. Model osjeća odjeću i time je pravilno prezentira".

Dizajnerica Guccija Frida Giannini je nadodala: Smatram da je angažiranje poznatih osoba jedan privremeni pristup poslu. Druga stvar je u tom da su te osobe nerijetko vezane uz određeni film u kojem tumače ulogu. Ja preferiram jaku osobnost koja nije povezana s niti jednim svijetom - bila to glazba ili Hollywood"

Karl Lagerfeld iako često koristi slavne osobe (Lilly Allen, Vanessa Paradis, Keira Knightley) za narednu sezonu odabrao je sve modele: Freja Beha Erichsen, Abbey Lee Kershaw i Brad Kroenig za Chanel, Anja Rubik i Baptiste Giabiconi za Fendi te Iris Strubegger i Giabiconija za Karl Lagerfeld.

                                   

                                                       ANJA RUBIK

Posebnu naklonost ima naspram Freje Behe Erichsen za koju tvrdi da je najmodernija i najelegantnija osoba koju poznaje. Isto tvdi za Anju Rubik koja je već drugu sezonu zaštitno lice Fendija. Jedina iznimka ove godine jest angažman Vanesse Paradis kao zaštitnog lica Rouge Coco. Lagerfeld tvrdi: „Promjena je bila nužna. Slavni žele dizajnirati vlastite linije odjeće i parfema, što donosi kratkoročne rezultate"

                                

                                             FREJA BEHA ERICHSEN

Da sve nije bajno u terminima celebrity-modni brand dokazuju i relativno neuspješne suradnje Angeline Jolie s brandom St. John i Scarlett Johansson s Louis Vuittonom. Upravo se Louis Vuitton već s angažmanom Lare Stone vratio modelima. Ove sezone kampanja ima čak 3 supermodela, Christy Turlington, Karen Elson i Nataliu Vodianovu. Balenciaga je angažirala čak 10 modela a među njima su veteranke Elson i Stella Tennant.

Cavalli je odabrao Gisele za koju je izjavio: "Ona je pola model pola celebrity i upravo iz tog razloga ima posebnu vrijednost. Poznate osobe zasjene odjeću i može ih se koristiti tek sporadično. Modele je lakše transformirati. Nije pitanje ljepota nego karaktera."

Nadodali bismo: bilo je i vrijeme!

A.P.

 

Objavljeno: 29.04.2010. u 14:37

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p