MODNI TALENTI

Personalizirani nakit iz Beograda koji će vas oduševiti

Intervju: Merci’s Atelier

Sanjiv nakit beogradske dizajnerice Sonje Radlovački osvojit će vas na prvi pogled ako volite delikatne kreacije s personalizacijom. U moru trenutno popularnih lančića s privjescima, ova kreativna Beograđanka istaknula se posebnim komadima nakita koji su karakteristični najviše po tome što su izrađeni od tanke žice koja dolazi u formi kratkih riječi, imena i inicijala... S obzirom na to da Merci's Atelier ima velik broj obožavateljica u Hrvatskoj, odlučili smo da je vrijeme da iz prve ruke saznamo sve detalje o ovom odličnom brendu!


Najprije bih vas pohvalila za kreativnost jer vaš nakit zbilja izgleda sjajno i odudara na sceni. Tko se krije iza Merci’s Atelier brenda? Čime se inače bavite?

Završila sam studij arhitekture u Beogradu, pa osim izrade nakita radim i u struci na području uređenja interijera.



Kako ste došli na ideju da pokrenete Merci’s Atelier? Odakle dolaze ideje? Iako u ponudi imate velik broj modela, svi su tako savršeno povezani i skladni. Kako vam to uspijeva?

U jednom trenutku imala sam dosta monotonu situaciju na poslu. I mnogo kreativne energije koju nisam znala kako potrošiti i iz te potrebe da to nadomjestim je nastao Mercis. Bilo je to krajnje spontano bez ikakvih planova. Osnovni materijal koji koristim za izradu nakita je žica, koja se javlja u raznim oblicima pa odatle dolazi ta međusobna povezanost i sklad. Još tijekom studija sam jako voljela raditi makete sa žicom, tada sam imala prvi put priliku da se susretnem s tim materijalom. Odličan je materijal za istraživanje forme, koji u isto vrijeme ne prihvaća greške.



Na sceni imamo velik broj brendova koji u svojoj ponudi imaju minimalistički nakit. Po čemu je vaš drugačiji i zanimljiviji? Kako se borite protiv konkurencije?

Nakit je svakako specifičan po tome što je sve ručno izrađeno, svaki komad je nastao od niti žice koja je ručno oblikovana… Trudim se koristiti što manje gotovih industrijskih proizvoda. Prvenstvena tema našeg nakita je ručno ispisivanje personaliziranih natpisa na ogrlicama, narukvicama i naušnicama pa zato nakit šalje vrlo jaku poruku. Konkurencija je zdrava i bilo bi loše da je nema, ona te tjera da si stalno u gardu. Svakako se stalno trudimo da uvodimo inovacije, nove modele, a prije svega da imamo dobru kvalitetu proizvoda.

Kako izgleda sam proces izrade? Jeste li uključeni u sve segmente? Da li je nakit 100% srpski proizvod?

Kolutovi žice, kliješta različitih oblika i vješte ruke, uz to puno ljubavi i strasti! To je sve što je potrebno za izradu Mercis nakita. S tim da bi svakako stavila akcent na vješte ruke jer je to ključna stvar u našem brendu. Ova sama tehnika izrade nakita spada u stare umjetničke zanate. Tako da nam je bilo potrebno dosta vremena i truda da razvijemo tu vještinu do nivoa na kojem smo sad. Trudim se biti uključena u cijeli process izrade, svakako imam veliku pomoć od strane mog dečka bez koga Mercis sigurno ne bi ni postojao. Nakit je 100% proizvod naših ruku, dok žicu nabavljamo po Srbiji i inozemstvu.



Koliko pažnje posvećujete vizualima, pakiranju i zapravo samom načinu na koji predstavljate brend? U današnje vrijeme sve se svodi na dobru prezentaciju proizvoda, kakva je ona u vašem pitanju?

Trudim se da svim segmentima koje čine jedan brend dajem punu pažnju, i da zajedno čine jednu priču. Zato se trudimo da sve bude ručno izrađeno pa vrećice u kojima nakit šaljemo isto sami šijemo.

Koja je filozofija vašeg brenda i tko je idealna žena koja nosi vaš nakit Kako je zamišljate?

Svakako mislim da ne postoji određeni tip osobe za koju je naš nakit predviđen. Mislim da je njegova prednost s obzirom na to da je toliko delikatan da ga mogu nositi i mlađe i starije žene. Trudim se da sve što izrađujem zadovoljava moju estetiku, tako da mogu reći da sav nakit radim prema sebi. I zasigurno ne bih izbacila ni jedan komad nakita koji nije apsolutno po mom ukusu i da znam da bi se on možda svidio nekoj publici.

Zanima me koliko vam je Instagram pomogao u promociji i smatrate li da je danas lakše mladim brendovima odraditi marketing upravo zbog društvenih mreža?

Instagram i društvene mreže su sjajna promocija i odskočna daska, i mislim da većina mladih brendova ne bi ni postojala da nema Instagrama, to zasigurno mogu reći i u svoje ime.

Gdje možemo kupiti vaš nakit? Planirate li možda širenje na hrvatsko tržište? Koji su planovi za budućnost?

Naš nakit trenutno možete kupiti u concept dućanima u Beogradu. I najviše radimo online prodaju s obzirom na to da je uglavnom u pitanju personalizirani nakit, i šaljemo i za Hrvatsku. A svakako bi voljela da u bližoj budućnosti nađemo neki dućan u Hrvatskoj gdje bi ljudi mogli i uživo vidjeti i kupiti Mercis. Imam razne planove, prvo što bi voljela da se dogodi je webshop na kojem evo trenutno radimo. I također je u planu izrada nakita od zlata, dok trenutno imamo opciju srebra i pozlate.

Objavljeno: 28.06.2019. u 11:57

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p