MODA

Poznata robna kuća spremna je za blagdane

Čarobna božićna kampanja francuskog Printempsa

Blagdansku čaroliju ove je jeseni započela kreirati francuska robna kuća Printemps, čiji su izlozi na pariškom bulevaru Hausmmann postali poznati zahvaljujući pravim malim modnim bajkama koje iz sezone u sezonu spremno pokazuju svijetu. Magične osjećaje izazvat će i njihova najnovija kampanja, koju za Printemps ovih blagdana potpisuje renomirani peruanski fotograf Mario Testino.

Kao glavne zvijezde božićnih vizuala odabrani su Karlie Kloss i Simon Nessman, a u javnost su dosad izašla dva čarobna vizuala, koja u prvi plan ističu Printempsovu suradnju s britanskom modnom kućom Burberry. Burberry je prvi luksuzni brand koji je s robnom kućom udružio snage za blagdane i predstavio kampanju “The Magical Christmas Journey by Burberry”, koja je u jedno odlučila spojiti londonski i pariški božićni duh i tradiciju. Osim pop-up storea, Printemps je također zaživio u znaku Burberryja s ovim magičnim vizualima, koji će početkom studenog zavladati njegovim izlozima.
 
 
H.B.

photo: Mario Testino/Printemps
Objavljeno: 23.10.2014. u 11:20

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p