MODA

Prepoznatljivi pariški chic u novoj kampanji Diora

Luksuzna modna kuća predstavila kolekciju inspiriranu urbanom energijom


J
ulia Nobis, Fei Fei Sun, Helena Severin i Kasia Jujeczka, zaštitna su lica luksuzne modne kuće Dior za jesen-zimu 2014./2015. godinu, a prema riječima branda, kolekcija je namijenjena ženama koje se ističu u gradu snagom svoje ženstvenosti.

Nova Diorova reklamna kampanja, za čiju fotografiju je ponovno zaslužan Willy Vanderperre, pršti od boja i autentične pariške vibre, a inspirirana je ženskim prijateljstvom i bliskošću, te urbanom energijom - temama koje su Rafu Simonsu poslužile kao inspiracija i u jednoj od prijašnjih kolekcija. Radnja se odvija u jednostavnom dnevnom boravku, a modeli nose neke od ključnih Diorovih komada poput kaputa s kopčanjem u dva reda, klasične mini haljine te široke suknje. Cjelokupan styling upotpunjen je Diorovom hibridnom inačicom klasičnih salonki, te njihovim, trenutačno ultra popularnim, luksuznim torbicama.










I.K.

Objavljeno: 05.08.2014. u 09:54

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p