Sziget festival u Budimpešti, jedan od najvećih i najpoznatijih festivala ovih prostora, ponovno ruši sve rekorde posjećenosti s brojkom od 496 000 posjetitelja sa svih strana svijeta.
U periodu od 10. do 17. kolovoza
posjetili smo Sziget festival u Budimpešti. Otok slobode već tradicionalno, iz godine u godinu, privlači sve veći broj posjetitelja koji dolaze uživati u sedam dana bogatog glazbenog i kulturnog programa.
Također, Sziget je drugu godinu za redom ostvario suradnju s popularnim high street brendom H&M-om, pod nazivom
H&M Loves Sziget. Suradnja brenda i festivala omogućila je posjetiteljima popust u dućanima za vrijeme trajanja festivala, dok su na samom prostoru festivala bile organizirane radionice za izradu unikatnih majici. Osim radionica postavljena je i H&M
chill zona, gdje su se nalazili i razni
photo boothovi u kojima se tražilo mjesto više.
U potrazi za zanimljivim i otkačenim posjetiteljicama i posjetiteljima naišli smo na pomno odabrane festivalske kombinacije, ali i basic kombinacije popraćene raznim modnim dodacima. Nježniji spol pokazao je kako su kombinezoni te kratke hlače kombinirani s crop topom i dalje jedna od najdražih kombinacija za ovu vrstu događanja. Bez obzira na styling, puno je pažnje posvećeno modnim dodacima i detaljima poput chokera, bum bagova, ruksaka različitih veličina i boja, šeširima, tetovažama od kane, ali i savršenom make upu.
Neizostavni dio festivala bile su i šljokice koje su se mogle vidjeti na puno razigranih i veselih posjetiteljica, ali i posjetitelja. Kada govorimo o obući, tenisice su i dalje najpopularnija i najudobnija obuća, ali su djevojke sa svojim stylinzima kombinirale i čizmice, gladijatorice te sandale srebrnih i zlatnih nijansi.
Ovogodišnje izdanje festivala pogodilo je ružno vrijeme i niske temperature, što nije tipično za to doba godine, no unatoč tome posjetitelji su i dalje ostali vjerni festivalskom duhu, ali i stilu.
Maja Brlek
Foto: Karmen Poznić
Objavljeno: 29.08.2016. u 11:24