MODA

ROBA u talijanskom izdanju Vanity Faira

Donosimo mini intervju povodom ove fantastične vijesti

O Branki Šćepanović , dizajnerici koja stoji iza imena ROBA, pisali smo već nebrojeno puta, kako zbog njenog talenta, tako i zbog odjevnih komada koji zbog svoje filozofije naprosto osvajaju na prvi pogled. Izvrsne kolekcije u kojima se spajaju razni motivi ulične mode, kao i preciznost izrade odjevnih komada koja se nameće u svakoj kolekciji, svakako su jedan od momenata domaće mode koji se pamte. Pred par je dana iz talijanskog izdanja Vanity Faira došla konačna afirmacija brenda ROBA kada je ovo domaće ime svrstano među 10 dizajnerskih imena koja treba pratiti. Dakle, radi se o izboru talijanskog uredništva koje je priznalo značaj branda ROBA čime je potvrđeno kako od Branke i u budućnosti možemo očekivati velike stvari. Priupitali smo Branku par zanimljivih pitanja...

Jeste li iznenađeni činjenicom kako vas je hvaljeni Vanity Fair uvrstio među 10 dizajnera koje treba pratiti? Radi se o velikom priznanju dosadašnjem radu branda ROBA koji polako, ali sigurno osvaja tržište.

Ugodno sam iznenađena, zadovoljna i zahvalna na ovom priznanju. Talijani su pravi modni znalci pa je komplimente posebno ugodno čuti od takvih šmekera. Modni krugovi u Milanu već neko vrijeme znaju za ROBU i bez lažne skromnosti mogu kazati da brand ima već podosta svojih poklonika koji redovno rezerviraju pokoji ROBIN komad iz svake kolekcije. Novost je da sam prije par mjeseci aktivirala milanski press/sample ured i drago mi je što je interes za ROBU sve veći i dolazi s pravih adresa.

Smatrate li ovakva događanja bitnim za daljnji razvoj ROBE te je li ovakva reklama istinski put za izlazak iz domaćih okvira za dizajnere?

Pažnja koju nam kao brandu poklanjaju modni urednici magazina, blogeri, buyeri, fanovi, kupci... je iznimno bitna. U najmanju je ruku pokazatelj da smo na dobrom putu i velika motivacija za daljnji trud, a na duge je staze plodonosna jer ROBU predstavlja široj publici, tj. radi fantastičnu reklamu koja često otvara mnoga (poslovna) vrata. No sama reklama bez dobrog proizvoda teško da će ikoga igdje odvesti.

Koliko je faktor Kristine Šalinović pridonio priznanju koje je jučer pristiglo?

Kristina s priznanjem nema nikakve direktne veze, no zasigurno je pridonijela dobrom vizualnom identitetu branda. Nju sam kao potpuno anonimnu i frišku manekenku na našoj sceni angažirala za predstavljanje prošlogodišnje proljetno ljetne kolekcije, što je u modnom svijetu daleka prošlost. Njena popularnost na minulim tjednima mode super se poklopila s ovim priznanjem, a meni je posebno drago što nam je u nasljedstvo ostavila genijalne fotografije na kojima je pozirala fotografima Romanu Deckeru i Dejanu Kutiću. Te fotografije već godinu dana revno ubiru priznanja, na što sam iznimno ponosna.

Marko Banjavčić

 

Objavljeno: 24.03.2011. u 16:35
Tagovi: ROBA

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p