HRVATSKA MODA

Obekei predstavlja novu kampanju

Kampanja za kolekciju Meter doesn't matter
Obekei kampanja
O
dbacujući sezonalnost modnih kolekcija, dizajnerica Katarina Smolić za svoj je brend Obekei predstavila novu modnu priču namijenjenu čitavoj godini. Naziva Meter doesn't matter, kolekcija kao centralni motiv stavlja krojački metar koji predstavlja glavni element dizajneričine inspiracije te pridonosi estetici odjevnih komada koje nadopunjuje. Dizajnerica na simboličan način istovremeno ismijava njegovo postojanje s obzirom na to da ga uopće ne koristi u procesnom dijelu nastanka aktualne kolekcije.

Inovacija u dizajnu kao i korištenim materijalima jedna je od okosnica nove kolekcije Katarine Smolić. Obekei estetika uvijek je na svojevrstan način prepoznatljiva uzmemo li u obzir krojeve, dizajn i materijale koje dizajnerica pri stvaranju koristi, no u ovoj je kolekciji lako uočiti jedno novo Obekei ruho koje se ponajviše očituje u odjevnim predmetima poput predimenziniranih kimona izrađenih od satena te redizajniranih klasičnih komada poput košulja i dugih jakni. Dizajnerica pritom nipošto ne odustaje od oversize siluete po kojoj je odavno prepoznatljiva, kao i komada koji su većim dijelom unisex. Ono na čemu Katarina Smolić radi o samih početaka bavljenja modnim dizajnom je kreiranje odjeće koja laska svim tjelesnim figurama, a na tome nastavlja ustrajati i u novoj kolekciji u kojoj vlada one size princip. Okosnica kolekcije, krojački metar, sveprisutan je motiv koji čini detalje poput remena, ručke za torbu ili chokera, no u ovoj kolekciji on ima samo estetsku ulogu dok je u krojnom dijelu prisutna potpuna sloboda kreiranja – uz prisutnost škara te, naravno, mašte bez ikakvih ograničenja.

Obekei kampanja
Obekei kampanja
"Oduvijek se poigravam modom i svaka moja kolekcija popraćena je dozom ironije i humora. To se da primijetiti upravo kod sitnih detalja na pojedinim odjevnim komadima. Tako samo za ovu kolekciju koristila metar kao dio odjevnog komada, a ne kroz njegovu standardnu namjenu. Uvijek radim naopako. Muškarci su nosili ženske kombinezone i crop topove, žene su plivale u predimenzioniranim muškim majicama i nosile kupaći kostim preko dolčevite. No rules, meter doesn't metter!", izjavila je dizajnerica povodom izlaska kampanje.

Obekei kampanja
Obekei kampanja
Foto: Filip Koludrović
Objavljeno: 23.09.2017. u 10:23

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p