SVJETSKA MODA

Selekcija najvećih WTF momenata s Tjedna mode u Parizu

Upitni trenutci pariške piste

Volimo modu. I, iz perspektive našeg posla, shvaćamo ju vrlo ozbiljno. Tu nipošto nema spora. No, ponekad, kada gledamo što sve šeta pistama tih tjedana mode koji se redaju ispred nas kao na pokretnoj traci, jednostavno se ne možemo oteti dojmu da se tu s nama netko dobro šali. Ili da su se stvari, u želji da se publiku šokira, iznenadi i ostavi bez daha, malčice otele kontroli.

Da, da. Sve znamo. U današnjem instantnom, digitalnom svijetu šok je svakako element koji prodaje. Ponekad se, nažalost, može činiti kako je on jedini element koji prodaje. Šok dizajnerima osigurava da okupiraju društvene mreže i nemilosrdno iskaču ljudima po zaslonu telefona sve dok ih netko drugi ne preskoči nekim novim šokom. U moru informacija kojima smo svakodnevno bombardirani, jednostavno treba prokopati taj toliko zakrčeni kanal i nametnuti svoju informaciju. Bojište je postalo nemilosrdno, a svatko se bori kako zna i umije. Neki pritom ne biraju sredstva pa zabrazde u WTF domenu. Vjerujemo kako do tog stadija nije teško stići. S obzirom na to da se radi o renomiranim imenima, neki im i dalje nastavljaju povlađivati jer "fakat nije kul reć da ne kužiš Gallianov jastuk", no mi smo se, u inat tome svemu, odlučili malo našaliti. Jer, koliko god mi modu shvaćali ozbiljnom, ona tu i tamo zna biti stvarno urnebesno smiješna.

Rick Owens

Rick Owens

Rick Owens jedan je od onih dizajnera kojeg je "jako kul voljeti". Dapače, izjavite li u društvu da ga baš jako volite svemir će vas nagraditi magičnim prahom intelektualne superiornosti. U suprotnom, vaši će iskreni uvidi, kako vam se ponekad čini da se radi o totalnom preseransu, često naići na komentare ozbiljnih modnih connoisseura koji će vam, potpuno sablažnjeni vašim manjkom kužerstva, objasniti kako vi jednostavno "ne razumijete tu diskrepanciju između zamišljenog i realiteta" ili pak "kako je Owens svojom kreacijom nastojao romantizirati neugodu". A jedino što vi vidite su jastuci koji su gigantskim gaćama zavezani za lika kojem je, da, vidno neugodno. Ali bez ikakve romantike. Samo mu je neugodno.

Balenciaga

"Djevojka koju nitko neće napasti dok hoda mračnim ulicama" naziv je samo jedne od novih modela inovativnih cipelica iz laboratorija čudesnih ideja francuske modne kuće Balenciaga. Izrazito praktična za usamljene šetnje Dubravom, a nepraktična kad prebacujete nogu preko noge, ova je šarmantna cipela kao stvorena za sve djevojke koje ne vole nositi suzavac u torbici. Da je Pepeljugi ispala ova cipelica, nitko ju ne bi tražio po kvartu.

Jacquemus

"Torbica u koju mi ne stane suzavac" naziv je novog modela brenda Jacquemus, a torbica se vrhunski slaže s Balenciaginim "Djevojka koju nitko neće napasti dok hoda mračnim ulicama" salonkama. Kada vam dosadi nošenje torbice u ruci, pospremite ju u džep.

Maison Margiela

"Travel kit za spavanje u autobusu" novi je modni projekt Johna Galliana za renomiranu parišku modnu kuću Maison Margiela. Kit se sastoji od praktičnog pokrivala za oči, jastuka za vrat i malenog popluna kojim si možete pokriti stopala ako u ZET-u još nisu uključili grijanje. Ako se bojite zaspati u javnom prijevozu, vjerujte nam na riječ da vas u ovom outfitu nitko neće dirati.

Loewe

"Ono kad uđeš u dućan i fakat se nemreš odlučit između tenisice i opanka" novi je model cipela super popularnog brenda Loewe, a koji je kao stvoren za sve snaše koje su prebjegle u gradove te žele očuvati etno moment u svom stilskom izričaju. Pitamo se postoji li ikakva uporabna vrijednost skakaonice na vrhu cipele ili samo služi alat za odbijanje novih prijatelja. 

Balenciaga

Kao da Crocsice, inače općepoznati simbol za "odustajanje od života", već same po sebi nisu dovoljno tragične, kreativni im je direktor kuće Balenciaga, zvanični Demna Gvasalia, odlučio još i pridodati "decentnu" platformu od deset centimetara. Da su postojale u drugoj polovini devedesetih, Baby Spice bi u rozoj verziji ovih Crocsica sigurno okopavala vrt. Nadamo se da se danas ljudi barem mrvicu više poštuju.

Undercover

Inspiriran kultnim horor filmom iz osamdesetih, genijalnim "Isijavanjem" još genijalnijeg Stanleyja Kubricka, brend Undercover je sablasnim blizankama odlučio posvetiti baš cijelu kolekciju. Sigurni smo da vas ne moramo previše podsjećati na "Come play with us, Danny" situaciju i njih dvije kako na kraju hodnika stoje u plavim haljinicama po ekranu televizora bacajući jezu. Uglavnom, ova opravica stvorena je samo za blizanke koje se u osnovnoj školi nisu baš najbolje pripremile za usmeno odgovaranje. Sve ostale situacije u kojima bi ovaj outfit bio prikladan ne postoje.

Thom Browne

Thom Browne je oduvijek njegovao taj osebujan i prepoznatljiv, "Za doručak jedem pahuljice s acidom", stilski potpis pa od njega ustvari ove sezone u Parizu nismo dobili ništa što već, u drugim trippy inačicama nismo dobili. Ne preporučujemo gledati njegove revije ako ste se netom vratili s psytrance partyja, inače sve OK.

Foto: Getty Images

Objavljeno: 05.10.2017. u 14:58

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p