SVJETSKA MODA

10 razloga zbog kojih obožavamo Gucci

Guccio Gucci, Tom Ford, Frida Giannini i mnogo povijesnih činjenica koje čine život ljepšim

Modnom imenu Gucci teško je naći manu. Uspješni talijanski brand, koji već godinama nosi titulu jednog od najvažnijih izvoznih proizvoda s one strane Jadranskog mora, probio je sve modne granice koje je postavila industrija. Kada svi padaju i pritom jecaju kako je trenutna kriza jedna od gorih stvari koje su se dogodile modi, Frida Giannini uspješno manevrira novim prodajnim uspjesima prvenstveno stvorenim na dalekoistočnim i arapskim tržištima koji gutaju ovaj logo u svim kombinacijama.

Torbe i ostala kožna galanterija, parfemi te toliko tražene cipele nestaju s polica i time omogućuju europskom potrošaču daljnji odmor od uloge glavnog krivca propadanja modnih manufaktura. Gucci se voli ili mrzi, a mi ga obožavamo iz ovih razloga:

Guccio Gucci - prvi vladar kuće Gucci, idejni začetnik branda i osnovna inspiracija cijelog projekta, jedan je od ljudi koji su definirali modnu povijest. Teškim radom u jednom milanskom hotelu otkrio je kako obožava luksuznu prtljagu u kojoj je tadašnja aristokracija nosila svoje omiljene stvarčice; otvara prvi dućan već 1920. u Firenci gdje ispisuje neke od prvih stranica suvremene modne industrije.

Luksuzna kožna galanterija -  sve što vrijedi dolazi u ambalaži od kože, zar ne? Gucci je diplomirao na području modnih dodataka od ovog finog materijala što, naravno, dolazi s visokom cijenom. Torbe i ostale sitnice ove modne kuće nikada ne ulaze u rubriku OUT i nose se godinama. Investicija koja se isplati.

Frida Giannini - jedna od najuspješnijih dizajnerica vremena u kojem živimo i žena koje je, nakon vladavine Tom Ford, odvela Gucci u još uspješnije razdoblje čistog profita. Njena je uloga golema i Frida opsesivno pazi na sve što dolazi s logom Gucci. Prije godinu dana počinje proizvodnja dječje linije što je najbolji dokaz kako je kriza jedva dotakla ovo modne ime.

 

Tom Ford - pričati o Gucci dizajnu i ne spomenuti genijalnog Tom Forda bogohulna je stvar. Ovaj je čovjek svojim radom postavio neka od mjerila mode devedesetih kojoj je kronično nedostajalo luksuzno seksepila kakvog samo on može ostvariti na pisti.

Gucci mokasinka - jedina cipela koja se nalazi u prestižnoj zbirci Muzeja moderne umjetnosti u New Yorku

Parfemi - mirisne poslastice ove modne kuće bile su na samome vrhu u kategoriji „designer perfumes" do sredine prve dekade novog milenija (do 2005.). Od tada kreće stagnacija u kvaliteti, a parfemski obožavatelji i dalje na policama te preko online servisa traže svoje favorite: Gucci Eau de Parfum, Envy, Envy Me, Rush, Rush 2...

Suradnja sa Florence Welch - jedna od kreativno najintenzivnijih pjevačica novog doba ulazi u suradnju sa gospođom Giannini koja joj omogućuje odabir toaleta za koje bi ubile ostale it djevojke

Kampanje s najboljim modnim fotografima - ništa nije slučajno pa tako ni odabir fotografa koji će fotografirati neke od najsnažnijih lica sezone za Gucci. Mert&Marcus savršena su kombinacija za ovaj brand koji teži estetskom savršenstvu

Skandali koji su sastavni dio branda - još otkako je došlo do „mafijaškog" obračuna početkom devedesetih kada se dijelila moć unutar zidova Uprave (prisjetite se slučaja Patrizie Reggiani), Gucci ne prestaje skandalizira modnu javnost. Posljednji u nizu skandala tiče se uzimanja manekenki usred londonskog tjedna mode ne bi li obavile fiting za Gucci reviju koja je otvorila tjedan mode u Milanu

Gucci Group - uz LVMH grupaciju, PPR Company (gdje se nalazi i Gucci Group) najjači je modni konglomerat koji okuplja neke od cjenjenijih brandova modne industrije (McQueen, McCartney, Bottega Veneta...)

 

Marko Banjavčić

Photo: mert&marcus, images.google.com, gucci.com, style.com, the fashion spot

 

Objavljeno: 30.11.2011. u 10:20

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p