SVJETSKA MODA

10 razloga zbog kojih obožavamo Lanvin

Ostavština Jeanne Lanvin + kreativnost Alber Elbaza= senzacionalan uspjeh!

Ukoliko je jedan dizajnerski brand tražen, onda je to Lanvin. Francuski gigant modne industrije, s poviješću dugom više od stotinu godina, na vrhu je igre koja svakih par mjeseci traži nove junake. Otkako je Alber Elbaz zaposjeo atelje Lanvin, ne prestaje čarolija koja oduševljava žene diljem svijeta.

Uspavani brand tako je dobio svog junaka koji je ispisao neke od ljepših trenutaka suvremene modne povijesti. Alber ne misli stati, a vrijeme će pokazati koji su krajnji dometi kuće Lanvin koja je odavno prestala brojiti zarađene eure i dolare na blagajnama diljem svijeta. Lanvin je pokorio svijet, a ovo su razlozi zbog kojih obožavamo ovo ime...

1. Jeanne Lanvin: Baš poput svoje kolegice Coco Chanel, Jeanne je ispisala neke od početnih stranica suvremene mode koja je počela dobivati svoje prve obrise kroz njenu siluetu. Sklona izuzetno romantičnim haljinama koje je prvotno izrađivala za kćer, Jeanne se nije bojala krenuti u novome smjeru stvorivši neke od haljina koje i danas ponosno stoje u muzejima mode. Drapiranje, kao i posebno birane boje, njen su ukras koje je Alber tako čarobno ugradio u pret-a-porter garderobu moderne žene.

 

2. Alber Elbaz: Kakva bi to „best of Lanvin" lista bila kada ne bismo ukazali na luckastog i itekako sposobnog Elbaza koji je vratio Lanvin iz sigurne smrti. Prašnjavi brand doživio je početkom milenija svoju preobrazbu u super tvrtku prvenstveno zahvaljujući dizajnerskim rješenjima ovog dizajnera.

3.  Obožavanje žena, ženskog tijela i siluete: Od svojih početnih faza do danas, Lanvin se nikada nije odrekao ritualnog štovanja ženskog tijela koje se nalazi u središtu svake kolekcije. Uvijek ženstveni, senzualni i romantični, tim dizajnera kojeg predvodi Alber ne zaboravlja zašto ga nježniji spol toliko obožava.

4. Arpege iz 1927. : jedan od najpopularnijih mirisa današnjice nastao je pod direkcijom originalne Jeanne koja je htjela stvoriti bezvremenski miris. Arpege se proizvodi i prodaje, konkurencija mu je poznata petica i još pokoji biser iz prošlosti i to sve bez obzira na datum nastanka...

5. Suradnja s high street lancem H&M: Kada je službeno objavljeno kako će Alber složiti kolekciju odjeće, obuće i modnih dodataka za Lanvin, nastala je opća pomama. Jedna od iščekivanijih kolekcija današnjice rasprodana je u roku od 24 sata čime je dokazano kako visoka moda i ona za mase imaju itekako puno poveznica...

6. Couture detalji: Pitate se zašto su odjevni komadi s potpisom Lanvina toliko skupi? Svaki komad ima određeni couture detalj zbog kojeg kupnjom ovih komada kupujete dio povijesti, budućnosti i sadašnjosti. Ove se haljine prenose generacijama bez da gube na cijeni. Nema ništa jednostavno u jednostavno drapiranoj haljini. Vjerujte nam na riječ.

 

                                  

7. Celebrity lista: Alber ima jako dobre prijatelje u svijetu showbiza. Neke od najutjecajnijih žena svijeta nose njegov dizajn, uključujući i Annu Wintour koja bahato profilira svoj ormar. Poznate face donose profit i povećanje prodaje, ali i status kakvog Lanvin zaslužuje.

8. Neviđen hype+revija: Sve vezano za ovo francusko ime dolazi u posebnom pakiranju, uključujući i prezentacije koja uvijek izgledaju promišljeno i perverzno skupo. Čarolija je tu. Bajka se mora održavati na životu.

9. Drapiranje: najpoznatiji detalj iz bogate arhive kuće Lanvin. Drapirane haljine dolaze u svakoj kolekciji i čine okosnicu priče svila/drapiranje/silueta.

10. Chic kampanje: Odlične kampanje s najpoznatijim djevojkama, kao i video uratci koji prate vizual, možda su najbolji u svojoj klasi

 

Marko Banjavčić

Photo: vogue.co.uk, style.com, fashiongonerogue, tfs

Objavljeno: 16.11.2011. u 10:25

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p