SVJETSKA MODA

10 razloga zbog kojih obožavamo Marni

Sve je počelo zbog krzna!

Objava suradnja talijanske modne kuće Marni s omiljenim „sjevernjakom" iz susjedstva krajem 2011., uzrokovala je veliku pomamu kod obožavateljica specifičnog dizajna koji već skoro devetnaest godina priča neku svoju priču. Nakon što je kolekcija Marni at H&M, popraćena primamljivom kampanjom Sofie Coppole i pristojnim cijenama, napokon ugledala svjetlo dana početkom ovog mjeseca, jasno je kako je Marni opet na samome vrhu. Ovo je naših deset razloga zbog kojih obožavamo Marni:

#1 Kao pravi obiteljski biznis, brand Marni je nastao nakon što je Consuelo Castiglioni preuzela mužev posao prodaje krzna kojim je manipulira na sebi specifičan način. Ubrzo se pojavila potreba za daljnjim širenjem odjevnog asortimana pri čemu je Consuelo ostala marljivo promišljati kako bi to trebao izgledati ženski ormar. Danas se Marni prodaje diljem svijeta. Pametnome dosta.

#2 Kada biste opisivali ženu koja nosi bohemski chic branda Marni, vjerojatno biste rekli kako se radi o „profesorici likovne umjetnosti ili povjesničarki umjetnosti koja je bogata i želi biti itekako chic". Nije li to najbolji opis dizajna Consuelo Castiglioni?

 

#3 Sve je u boji, kroju i printu - brand koji ne igra na kartu seksepila uspio se nametnuti modernim ženama koje traže nešto više od dubokih izreza. Muškarci u pravilu ne reagiraju baš najbolje na žene koje nose Marni, ali to je zaista manje bitno - Consuelo producira odjeću koju žene vole vidjeti na drugim ženama. Vrlo jasna formula za uspjeh.

#4 Interpretacija stila šezdesetih, uz dodavanje jakih boja i „art" momenata, glavna je inspiracija kreativne direktorice koja je jedna od onih žena koje nevjerojatno dobro slažu boje. Nebitno radi li se o pasteli ili color-blocku, Consuelo tako mudro posloži boje pri čemu vam se konačna realizacija odjevnog komada uvijek čini krajnje primamljivom.

#5 Tijekom 2007. Marni je proširio svoju ponudu i na mušku publiku pri čemu je tržište dobilo i chic verziju sandala i pripadajućih čarapa. Djeluje nestvarno, ali funkcionira.

#6 Izgled prodajnih prostora pomno je promišljen i ništa nije prepušteno slučaju - futuristički dizajn iz vizija ljudi koji su ga zamišljali prije četrdesetak godina oplemenjen je garderobom u kojoj žene nalaze svoj mir.

#7 Marni se isključivo proizvodi u Italiji tako da ponosno ističe svoju „talijansku baštinu" koju interpretira u svakoj kolekciji.

#8 Zarada od oko pola milijarde kuna privlači mnoge investitore - navodno se i PPR Grupa, kao i LVMH, konstantno vrte oko Consuelo ne bi li im prodala udjele. No, barem zasad, ništa od prodaje!

#9 Žena koja nosi Marni, zasigurno kupuje i komade s potpisom MIU MIU, Dries van Noten i Chloe.

#10 Suradnja s H&M-om jedna je od kvalitetnijih - statement komadi kuće Marni tako su dobili svoju pristupačnu inačicu koja se u svjetskim trgovinama rasprodala u samo par dana.

 

Marko Banjavčić

Photo: marni at H&M, style.com  

Objavljeno: 28.03.2012. u 10:31

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p