SVJETSKA MODA

13 istaknutih jesenskih reklamnih kampanja

Tko je oduševio, a tko podbacio?

Reklamne kampanje mogu biti sto puta bolje od najboljih editorijala ili čak dvjesto puta gore. S jednog modno osvještenog gledišta, one bi trebale biti prostor u medijima u kojem će brend ispričati svoju verziju priče za nadolazeću sezonu. To je poput promatranja kolekcije u svom prirodnom okruženju, stoga kampanja mora biti tip-top ulickana i po mogućnosti, odlična. Mi smo izdvojili 13 jesenskih kampanja za koje smatramo da su oduševile ili podbacile, pogotovo one od kojih se očekivalo manje ili više.

 

Giorgio Armani
Jesenska kampanja talijanskog dizajnera oduzima dah. Trenutak koji su objektivom uhvatili Mert & Marcus pokazuje elegantnu i profinjenu zavodljivost koja savršeno odgovara uz Armanijevu novodobnu ideju luksuza. U kampanji se također osjeti duh eterične Tilde Swinton, koja nas je i inače u stanju momentalno osvojiti.


Alexander Wang
Fabien Baron odradio je odličan fotografski posao - ovako bismo točno zamislili djevojku koja nosi Wanga. Riječi koje bi mogle opisati kampanju su sirovo, tvrdo, mokro i zaprljano.


Stella McCartney
Dizajnerica se u svojim kampanjama često poigrava kontrastima, a ove sezone postignuta je savršena ravnoteža. Ideja stvaranja strukture iz mekoće prilično je jednostavna i efektna. Savršeno oblikovani grmovi upareni su sa džemperom naglašene strukture. Markica s potpisom Stelle McCartney daje cijelom vizualu dovoljno humora da bi kampanja bila odlična.


Alexander McQueen
Nakon uspješne izložbe Savage Beauty te dizajniranja vjenčanice Kate Middleton, Alexander McQueen brend pokazao se moćnijim no ikad. Fotke za jesensku kampanju s Raquel Zimmerman koje je snimio David Sims, dokaz su te moći. Sa snagom i lakoćom McQueen i dalje nastavlja osvajati naša srca.

Calvin Klein
Prekrasna fotografija, prekrasna Lara, prekrasna odjeća. Doduše, Calvin Klein ponovno je povukao ziheraški potez, no kada imate Laru Stone u kampanji, ona niti ne mora biti luda i otkačena.

Tom Ford
Povijesno gledano, reklamne kampanje Toma Forda oscilirale su između golotinje, djelomične golotinje i dramatičnog glamura. Stoga je lijepo vidjeti da je za jesen 2011. Ford odabrao nešto stroži izgled s Candice Swanepoel u glavnoj ulozi, fotografiranoj od strane vrlo zaposlenih Merta i Marcusa. Candice izgleda i više no zanosno, fotografija je također vrlo primamljiva, no odjeća dobiva tek prolaznu ocjenu.

Nina Ricci
Kampanja pristaje ženi kojoj se ova modna kuća obraća - ona je pametna, razmišlja svojom glavom i vrlo je graciozna. Fotografija nije dojmljiva isključivo zbog modela u večernjoj haljini, već i zbog filmske kvalitete kojom odiše i koja intrigira promatrača i navodi ga na pitanje kome ili čemu se model okreće.

Gucci
Još jedna kampanja sa snažnom filmskom vibrom. Ovog puta u glavnoj ulozi nalazi se Abbey Lee Kershaw, a fotografije su iznimno snažne i modno orijentirane, zbog čega ne sumnjamo da će privući kupce u Guccijeve prodavaonice.

Proenza Schouler
Brend je ove jeseni snažno privučen geometrijom, od uzoraka na odjeći, rasporeda sjedenja na njihovoj reviji, do pozadine recentne reklamne kampanje. Optička kvaliteta je svakako privlačna, ali 3D sjenčanje modela Zuzanne Bijoch i obična crvena pozadina čine se pomalo čudnima. Je li poanta bila stvoriti efekt potpuno izravnane ili potpuno osjenčane plohe?

BCBG Max Azria
Kampanje BCBG Max Azria brenda više ne uključuju seksi modele koji skaču po studiju, već se umjesto njih u središtu jesenske kampanje našla Theres Alexandersson. Placa pozadina, žuta haljina i ružičasta kosa čine privlačne kontraste boja, no kampanja nekako podsjeća na onu Valentinovu, koju je snimila Dree Hemingway.

Balmain
Balmain je ostao bez Christophea Decarnina i Emmanuelle Alt u jednoj sezoni, ali je dobio s dolaskom Oliviera Rousteinga i Melanie Ward, stoga su se stvari posložile na mjesto. Ipak, kampanja se čini malo preblaga za Balmainovu glamuroznu kolekciju. Osoba koja gleda u ove fotke i sviđaju joj se, nije ista osoba koja će nositi poderanu majicu od 1000 dolara.

Donna Karan
Kampanja američke dizajnerice fokusirana je na ideji da moćna žena može nositi Donnu Karan svaki dan. Jedino pitanje je zašto su druge dvije žene u kadru u potpunosti odjevene u crno? Ako su željeli napraviti snažnu žensku kampanju, ona je vjerojatno trebala započeti tako da slavi sve žene, ne samo one mršave i visoke. Osim toga, odjeća Donne Karan izgleda odlično na svakom tipu tijela, stoga su definitivno fulali poantu s ovom kampanjom.

Mango
Jedan high street brend svojom kampanjom pokušao se plasirati u zvjezdani vrh. No, nažalost, ova fotka djeluje identično kao i Guccijeva jesenska kampanja iz 2004. godine, izuzev krznenog tepiha, Darije Werbowy i kreativne umiješanosti Toma Forda. Mango bi trebao promovirati ono što ih čini jedinstvenima na tržištu; solidne stvari, povoljne cijene, umjesto što pokušavaju stvoriti imidž ozbiljnog modnog brenda.

H.B.

Photo: Fashionista

Objavljeno: 07.08.2011. u 19:30

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p