SVJETSKA MODA

Barbie lutkice vraćaju se sa stilom!

Modni dizajneri dali novo naličje slavnoj igrački


Kada bismo se morali složiti oko jedne igračke koja je obilježila naše djetinjstvo, naš izbor definitivno bi bila slavna Barbie lutka, bez koje u osnovnoškolskim danima nije moglo proći niti jedno žensko druženje. Iako smo ju s odrastanjem ostavili u svojevrsnoj ropotarnici prošlosti, činjenica je da je ova kultna lutka nastavila uljepšavati živote djevojčica diljem svijeta, a ove sezone njena popularnost je veća no ikad, i to zahvaljujući svjetski poznatim dizajnerskim kućama, koje su ovoj ikoni odlučile dati novo ekskluzivno ruho!

Barbie, pravim imenom Barbara Millicent Roberts, tržištu je predstavljena 1959. godine i od tada je važan segment svjetskog biznisa igračkama. Ova plastična lutka nastaje u manufakturi američkog branda Mattel, dostupna je za kupnju u preko 150 zemalja, a prema riječima proizvođača svake sekunde u svijetu prodaju se tri njena primjerka. U 50 i nešto godina, Barbie je postala kulturalna ikona, kojoj je 1974. godine posvećen dio njujorškog Times Squarea, dok je 1985. godine Barbie sliku napravio slavni umjetnik Andy Warhol. 2009. godine Barbie je proslavila svoj 50. rođendan, a tom je prilikom upriličena revija, za potrebe koje su novo ruho barbikama dali Diane von Furstenberg, Vera Wang, Calvin Klein, Bob Mackie i Christian Louboutin.



Dizajneri su ove godine ponovno zaluđeni Barbie djevojkom; kompletnu reviju posvetio joj je notorni Jeremy Scott, koji je još jednom pripremio modnu ekstravagancu pod okriljem modne kuće Moschino. Njegova kolekcija 'Think Pink' momentalno je postala viralni hit, a posjetitelji prvih redova revije kući su otišli s Barbie lutkicama od glave do pete odjevenim u ružičastu boju i Moschino dizajn. S obzirom na njihovo oduševljenje poklonom koji ih je vratio u djetinjstvo, pitanje je trenutka kada će Moschino barbika stići u slobodnu prodaju. 



Ubrzo nakon Moschina, Barbie lutke niz pistu je poslao i modni duo Dolce & Gabbana, koji je svoj miks talijanske i španjolske kulture začinio torbama u obliku kutija s barbikama. Minijaturne lutke stilizirane su kao ženstvene i fatalne D&G djevojke, koje nose satenske kombinezone i slavnu Miss Sicily torbicu.


Barbie-maniji nije odoljeo ni Karl Lagerfeld, čija Barbie lutka u prodaju dolazi 29. rujna. Ovaj kolekcionarski primjerak oduševit će obožavatelje Lagerfeldova lika i djela iz razloga što nosi dizajnerov zaštitni crno-bijeli look, s platinum plavom kosom povezanom u prepoznatljiv niski rep. Lutka s potpisom Karla Lagerfelda proizvedena je u samo 900 primjeraka, a njena limitiranost uvjetovala je i cijenu od paprenih 200 eura. Svi koji neće ostati imuni na novo izdanje slavne Barbie, svoju će novu igračku pronaći u ekskluzivnim dućanima i online trgovinama, kao što su Net-a-Porter i pariški Colette.

Hana Bartolović

photo: barbie.com, dutchbarbieworld.wordpress.com, Dolce & Gabbana Facebook

Objavljeno: 23.09.2014. u 15:37

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p