Priznajemo, jako smo slabe na upečatljiva pokrivala za glavu, pogotovo na ona koja dolaze u malim serijama i rade se ručno u našoj blizini.
MM Couture šeširi nalaze se na našoj listi želja već jedno duže vrijeme, a sudeći po broju pratitelja na popularnoj društvenoj mreži Instagramu nismo jedini. Ovaj vrući brend modnih dodataka osvaja svojim genijalnim modelima, nevjerojatno kvalitetnom izradom i divnim fotografijama kojima otkrivaju novitete, no tko se krije iza beogradskog brenda za kojim luduje cijeli svijet? Saznali smo odgovor na to, ali i na brojna druga pitanja. Razgovor s vlasnicom Marijom Minić donosimo u nastavku…
Tko se krije iza odličnih MM Couture šešira? Odakle ideja da se specijalizirate za izradu šešira?
Brend MM nastao je kao proizvod osobnog traganja za šeširom koji odgovara mom senzibilitetu i udobnosti. Ponuda u ovom segmentu modnog dizajna je bila prilično ograničena i ideja se praktično sama nametnula.

Jedan pogled na vaš Instagram je dovoljan da shvatimo kako za vašim šeširima luduje cijela regija, ali i cijeli svijet. Kako je sve počelo? Sjećate se svojih prvih šešira i narudžbi?
Iskreno, ne sjećam se baš prvih narudžbi i klijenata vjerojatno zato što je to sve krenulo spontano, bez nekog jasnog plana i cilja. Ljudi iz mog okruženja su naravno bili prvi koji su imali prilike upoznati se s modelima i neki od njih su i dan danas vjerni klijenti.
Gdje se radi proizvodnja šešira i koliko je ona komplicirana?
Materijale uvozimo iz Italije i Češke, a proizvodnja se nalazi u Srbiji. Postoji nekoliko etapa u izradi šešira. Od pripreme materijala za rad, što uključuje potapanje u određene tekućine, sušenje na kalupima i zatim kalupiranje pod visokim temperaturama. Na kraju dolazi najkreativniji dio, oblikovanje konačnog izgleda šešira u vidu dodavanja traka ili drugih detalja.

Sudjelujete li u svakom segmentu proizvodnje?
Uključena sam u svaki segment izrade, od dizajna do definiranja načina izrade. Naravno postoji tim koji sve ovo savršeno odrađuje tako da zajedničkim snagama dolazimo do završnog proizvoda.
Koliko često izbacujete nove kreacije?
Postoje 2 kolekcije godišnje - ljetna i zimska. No, u toku rada često se događa da nastaju novi modeli tako da se u principu stalno nešto novo stvara.
Koji je vaš najprodavaniji šešir?
Kada govorimo o ljetnim šeširima, definitivno se izdvojio Girardi šešir. Drugačiji je od klasičnih modela zbog svog ravnog oboda, lak je za kombiniranje i ide uz svaku stilsku kombinaciju.

Saznala sam za vas zahvaljujući Instagramu, pretpostavljam da je upravo on vaš glavi kanal za marketing? Mislite li da je danas brendovima lakše probiti se na tržište s obzirom na društvene mreže?
Kada sam počinjala nisam osobno imala ni Facebook ni Instagram. Mislim da je Instagram prije svega platforma koja trenutno pruža jači marketing od bilo kojeg drugog medija. Svakako da je mladim brendovima lakše sada, jer prije svega ovo je i direktna interakcija s tržištem koja vam pruža povratnu informaciju o proizvodu koji plasirate.
Tko su vam uzori na svjetskoj sceni? Koje dizajnere volite i čiji rad posebno cijenite?
Ne mogu reći da imam uzore, ali postoje dizajneri koji mi se sviđaju jer su drugačiji, ne prate trendove, a opet su u fokusu, autentični i drugačiji. Trenutno bih izdvojila Gabrielu Hearst i Johannu Ortiz. Sviđa mi se jako taj retro vibe koji je prisutan u njihovom dizajnu.
Pratite li hrvatsku modnu scenu? Koja imena biste istaknuli kao najzanimljivija?
Sviđa mi se rad djevojaka brenda Piccola Creations. Njihove torbe i šalovi od kašmira su neodoljivi.

Zasad su MM Couture šeširi dostupni na dvije lokacije u Srbiji i na jednoj u Münchenu. Planirate li neko širenje u Hrvatsku ili u ostatak svijeta?
Naš dugoročni cilj je širenje mreže prodajnih mjesta van Srbije i na tome radimo. Hrvatska nam je naravno veoma privlačna kao tržište i nadam se da će se uskoro otvoriti prodajno mjesto i tu. Za sada imamo pregovore s nekoliko multi brand prodavnica koje su bazirane u Europi i Rusiji.
Objavljeno: 30.07.2018. u 20:26