SVJETSKA MODA

Burberry iznenadio, Victoria Beckham oduševila, a Vivienne Westwood dokazala da moda nije mrtva

London Fashion Week započeo sjajnim kolekcijama
Nakon New York Fashion Weeka i niza kolekcija koje su manje i više oduševile, započeo je tjedan mode u Londonu. Razigran i buntovan, a s druge strane iznimno umjeren i profinjen, London Fashion Week jedan je od omiljenih u svijetu mode, a posljednje kolekcija kuće Burberry, Victorie Beckham i Vivien Westwood toliko su različite i sjajne svaka na svoj način, da im je mjesto jedino ovdje.

Kolekcija Victorije Beckham koju će žene obožavati


Referirajući se na 70-e godine, Victoria Beckham prikazala je ženstvenu kolekciju kojom dominiraju vibrantne boje i opuštene siluete. Estetika koja neodoljivo podsjeća na onu Phoebe Philo za vrijeme angažmana u kući Celine, oduševila je brojnu modnu kritiku, između ostalog i Annu Wintour, a Victoria još jedanput dokazala kako nije još jedna nadobudna celebrity dizajnerica. Pročišćene linije, klasičan kroj uz nekoliko modernih zaokreta poput odlične kombinacije komada od devine dlake te električne plave boje, pregršt zanimljivih uzoraka te sve nadopunjeno sjajnim modnim dodacima čine zaokruženu cjelinu. Kolekcijom dominiraju odjevni predmeti, posebice haljine, koji su ujedno ženstvene, ali i snažne, kao suvremena odlika žene u vremenu u kojem živi. Victoria Beckham, prije svega, jako dobro razumije kako se žene žele odjenuti i koju poruku žele projicirati.



Buntovna klasika Riccarda Tiscija i Burberryja

Riccardo Tisci, slično kao i Hedi Slimane, uživa velika pažnju modne kritike zahvaljujući angažmanu za kultnu britansku kuću Burberry. Druga kolekcija, izuzetno pronicljivog naziva „Tempest“ što u prijevodu znači oluja i nemir, prodrmala je temelje duge tradicije kuće koja je svoju slavu stekla zahvaljujući kariranom uzorku, sjajnim balonerima i klasičnim dizajnom koji je bio stvoren za sve one koji se ujedno nisu i jesu željeli isticati. S ovom novom kolekcijom to je naprosto nemoguće. S jedne strane preciznost i red, s druge čisti kaos. Buntovni modeli prošetali su pistom odjeveni u dizajnerski potpis koji je nekoć bio rezerviran samo za one 'izabrane'. Tiscijeva vizija Burberryja je demokratska moda stvorena za sve, neovisno o godinama i rodnom opredjeljenju. Hoodie majice, dekonstruirane jakne, slivene kožne jakne i opuštene hlače uvukle su se u pore brenda pa prvi dio kolekcije liči na reinterpretaciju omiljenog klasika kroz oči milenijalca kojem je poznatiji pojam streetwear negoli high end moda. Ipak, dna odnosno srž brenda i dalje je postojana pa su tako drugim dijelom kolekcije dominirali sjajni baloneri, svilene bluze i kožne haljine u prepoznatljivoj paleti boja i uzorku.



Vivienne Westwood skandira jasnu poruku "Trend je mrtav"

Gledati kolekciju Vivienne Westwood nikad se ne svodi na odjevne predmete koliko na performans i političku kritiku društvu. Njenim riječima „buy less, choose well, make it last“ prožeta je cijela kolekcija kojom implicira na pokvarenost sustava u kojem živimo i kapitalističkog kotača koji ruši sve pred sobom, posebice kad je u pitanju modna industrija. Možda naizgled paradoksalno, ali dizajnerica zagovara eko modu i anti-konzumerizam te potiče publiku da kupuju manje, ali pametnije. Klasični komadi koji su je i proslavili poput sjajnih korzeta, tartan uzorka te sado-mazo i punk elemenata i ovog puta su bili prisutni podsjećajući kako odličan dizajn i iskreni pristup modi ne poznaje koncept vremena, moda postaje bezvremenska.



Foto: PR
Objavljeno: 18.02.2019. u 13:29

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p