SVJETSKA MODA

Calvin Klein na Instagramu predstavio novi logo brenda

Uvodi li Raf Simons promjene u brend?

Kada brend odluči promijeniti svoj logo, to baš uvijek znači kako su na pomolu promjene. Logo, kao nešto instantno prepoznatljivo, predstavlja izrazito važan dio vizualnog identiteta i imidža brenda te se gotovo nikada ne mijenja ako se ne uvodi nešto novo. Calvin Klein je tako svoj novi logo predstavio sasvim tiho objavivši ga na svom Instagram profilu. 

Brend je u opisu posta na Instagramu novi logo objasnio kao najavu "povratka korijenima i duhu izvornog Calvina Kleina". Kreativni direktor Raf Simons za redizajn je logotipa angažirao grafičkog dizajnera Petera Savillea, poznatog po dizajnu albuma za bendove kao što su Joy Division i New Order. U tekstu se nigdje ne navodi da je u redizajnu imao prste sam Raf Simons, no svakako se može naslutiti kako kreativni direktor utire neki novi put Calvinu Kleinu. Vraća li se popularni brend korijenima i kako će izgledati njegova estetika pitanje je na koje ćemo moći odgovoriti nakon što pogledamo idući Rafovu kolekciju za Calvin Klein. 

T.L.
Foto: Instagram (@calvinklein

Objavljeno: 06.02.2017. u 10:47

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p