SVJETSKA MODA

Candy Crush uzorak osvojio Coachellu

Moschino izbacio kolekciju za poznati glazbeni festival

Jeremy Scott, kreativni direktor kuće Moschino, prilično se dobro zabavlja na najpoznatijem američkom glazbenom festivalu Coachelli gdje su svi poludjeli za njegovom limitiranom kolekcijom odjeće i dodataka inspiriranima video igrom Candy Crush. 

Da su različiti akteri sa dobrim smislom za biznis, na račun Coachelle odlučili podebljati svoje bankovne račune odavno je poznato. Sve što je na bilo koji način povezano s ovim glazbenim festivalom donosi mnogo novca svima koji su uključeni te izaziva masovnu histeriju koja se prati na različitim virtualnim kanalima. Tako je poznati modni šaljivdžija Jeremy Scott, u suradnji s Candy Crushem te streaming video platformom Tidal, održao na Coachelli jedan od najvećih partyja prošlog vikenda, a fotografije koje su preplavile Instagram nosile su hashtagove #MoschinoCandyCrush i #TidalMoschino. 

Na partyju su se zabavljale zvijezde poput Katy Perry, Kylie Jenner, Jareda Letoa, Frances Cobain, Paris Hilton, Emily Ratajkowski, Kehlani, Joan Smalls, Stelle Maxwell, Taylor Hill i Soo Joo Park, a njihova je uniforma za tulumarenje bila upravo odjeća s Moschino potpisom inspirirana jednom od najpopularnijih igrica današnjeg doba - šarenim bombončićima iz Candy Crusha. Party se poklopio i s petom godišnjicom od pokretanja ove slavne mobilne igrice pa je razloga za slavlje zbilja bilo što poznata ekipa nipošto nije propustila zabilježiti na svojim Instagram profilima. Naime, Moschino capsule kolekcija koja je prouzrokovala toliko mnogo reakcija tijekom festivala sastoji se od 4 komada: ruksaka ($650), maske za mobitel ($70), muških bokserica ($205) te ženskog jednodijelnog kupaćeg kostima ($300) koji zvijezde na Coachelli naprosto obožavaju. 

T.L.
Foto: Instagram, Moschino

Objavljeno: 18.04.2017. u 15:03

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p