SVJETSKA MODA

Charlize Theron i Nicole Kidman dosadile?

Veliki brandovi angažiraju mlade glumice u usponu kao lica kampanja

Jeste li primijetili kako u posljednje vrijeme sve više mladih glumica u usponu osvaja lukrativne kampanje poznatih brandova? Upravo o toj se temi raspisao portal Fashionista koji je uočio trend kakavog dugo nismo vidjeli. Mila Kunis za Dior, Felicity Jones za Dolce&Gabbana, Emily Blunt za Yves Saint Laurent, Emma Watson za Burberry Prorsum, Elle Fanning za Marc Jacobs, Mia Wasikowska za Miu Miu - sve ove djevojke odradile su kampanje za najpoznatije svjetske brandove.

Zašto su odabrane? Koja je njihova snaga? Prema zaključcima portala Fashionista, kao i jednog od blogova Financial Timesa, vrijeme je za svježa lica. One nisu toliko poznate poput Nicole Kidman, Sharon Stone ili Charlize Theron, ali svakako privlače mnogo mlađu publiku kakvu svi žele vidjeti u svojim dućanima. Njih trenutno prate svjetski fotografi, svako malo nalaze se na naslovnicama raznih tjednika i svakako mogu uvjeriti neodlučnog potrošača na kupnju.

Glavni kontra argument njihova izbora svakako je odbojnost starije publike koja u ovakvim izborima vidi uništavanje branda koji je izgradio ozbiljan look kod potrošača. I tko je onda u pravu? Svakako nam trebaju svježa lica, ali stanoviti odabiri i nisu baš najbolji. Pogotovo kada ne kolidiraju s karakterom glumice koja predstavlja brand.

M.B.
Izvor: fashionista

Objavljeno: 24.01.2012. u 10:30

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p