By Magda Smojver, 23.2.2023.
Glenn Martens jučerašnjom kolekcijom za Diesel još jednom je opravdao status jednog od najznačajnijih dizajnera. Kolekcija je napravljena u suradnji s Durexom, a planina od 200.000 kondoma oko koje su modeli hodali, sjajno je interpretirala igru eksperimenta, mode i pop kulture. Osim Diesela, sjajne kolekcije pokazali su i brendovi Fendi, Alberta Ferretti, Etro i dr.
Diesel se ovom kolekcijom zalaže da slobodu i seks positivity, eksperimentom naglašava važnost različitosti te u središte zbivanja postavlja pravo na izbor. Osim planine koja je privukla svu pažnju, aktivacija s kondomima tu ne završava jer će se 300.000 komada besplatno dijeliti u Diesel poslovnicama diljem svijeta i to već od ovog travnja, a sinonim kondoma kao zaštite i sigurnosti vuče i poveznicu s odgovornim seksualnim ponašanjem.


Diesel koji volimo!
Što se tiče same kolekcije, Martens u kolekciji koketira s raznim elementima, materijalima i stilovima, no u fokusu je estetika kasnih 90-ih s početkom 2000-ih. Otkivanje tijela na odvažan način koji se apsolutno savršeno slaže s porukom revije donio je zanimljive nove teksture i cut-out detalje, kao i hit modne dodatke u vidu torbi, tenisica naočala i sl. koji će sigurno sjajno prodajno proći. Sam vizualni dojam kolekcije komunicira igru i ‘boli me briga’ stav, ne robuje trendovima već se drži prepoznatljivog Diesel looka koji je oduvijek bio sinonim za buntovničku modu s dozom street elegancije. Prikazani odjevni komadi od odvažnog, pomalo unisex dizajna gradiraju prema ženstvenijim vizurama s fluidnim elementima koji i dalje zadržavaju prvotnu estetiku. Sve u svemu, riječ je o kolekciji je pažnju privukla dizajnom, scenografijom i pričom i možemo samo reći - ispunila baš sva očekivanja!

















U nastavku potražite još nekoliko revija koje su obilježile prvi dan milanskog Tjedna mode!
Objavljeno: 23.02.2023. u 16:24