SVJETSKA MODA

Dolce&Gabbana izbacuje kolekciju hidžaba

Talijanska modna kuća osvaja nova tržišta

 
Muslimansko stanovništvo čini čak 22% svjetske populacije no što se modnih apetita ove velike skupine tiče, oni vrlo često ostaju posve zanemareni kako od strane high end pa tako i od high street brendova. 
 
Popularna talijanska modna kuća Dolce&Gabbana odlučila je popuniti, trenutačno poprilično praznu, modnu nišu i izbaciti svoju debitantsku kolekciju hidžaba i abaya haljina u luksuznoj crnoj i bež boji nadopunjenih čipkom i zanimljivim aplikacijama. Kolekcija poznatog modnog dvojca uskoro će biti dostupna u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. 
 
"Fasciniran sam Bliskim istokom, a Dolce&Gabbana je upravo izbacio svoju prvu prêt-a-porter kolekciju namijenjenu muslimanskim ženama. Odjevni komadi ukrašeni su s ponešto čipke, aplikacijama i printevima no ništa pretjerano," izjavio je Stefano Gabbana na svom Instagram profilu.
 
Uvidjevši kako se radi o potencijalno vrlo profitabilnom tržištu, zapadnjački brendovi povećavaju svoju prisutnost na Bliskom istoku. Prošle je godine brend Uniqlo izbacio svoju debitantsku liniju hidžaba, a H&M je odabrao muslimanskog modela po imenu Mariah Idrissi koja je u kampanji bila pokrivena standardnim muslimanskim velom.   
 
 
 
 
 
 
 
 
T.L.
Foto: arabia.style.com
Objavljeno: 05.01.2016. u 15:27
Tagovi: Dolce&Gabbana

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p