
Zbog omraženosti predsjedničkog para Trump, mnogi su se dizajneri javno ogradili od Melanije. No, talijanski modni dvojac Dolce&Gabbana u odijevanju prve dame ne vidi ništa sporno pa su tako naišli na salvu kritika na društvenim mrežama nakon što je Melania nosila haljinu s njihovim potpisom pri ulasku svog supruga u Bijelu kuću, a internet ih nije štedio niti kada se pojavila u njihovom kaputu vrijednom $51,500 (što iznosi nekoliko tisuća dolara više od prosječne godišnje plaće jednog Amerikanca).
Stefano Gabbana javno se na svom Instagram profilu pohvalio Melanijinim Dolce&Gabbana outfitima zbog čega su brojni pozvali na bojkot popularnog talijanskog brenda. Poznati modni dvojac na kritike je odgovorio na vrlo specifičan i neočekivan način izbacivši u ponudu pamučnu bijelu mušku i žensku verziju majice na kojoj stoji natpis "#Boycott Dolce & Gabbana", a na svojim je službenim stranicama objavio video kampanju protesta kako bi ismijao kritičare. Pametni i prepredeni biznismeni, kakvi i inače jesu, Dolce&Gabbana su vjerojatno nastojali iskoristiti novonastalu situaciju i preduhitriti "prave" majice namijenjene bojkotu ponudivši svoje vlastite i to po cijeni od €175. Od bojkota vlastitog brenda, Dolce&Gabbana su i ovoga puta uspjeli napraviti reklamu te će, naravno, na njoj dobro zaraditi.
Ako vam se ovaj koncept čini poznatim, niste u krivu. Sličnu je stvar, nakon performansa na Super Bowlu "Formation" turneje 2016., napravila i Beyoncé. Nakon što se glazbenica suočila s pozivima na bojkot njezinih koncerata, odlučila je pokazati srednji prst hejterima te je u ponudu izbacila majice i maske za mobitele s natpisima “BOYCOTT BEYONCÉ” koje ste mogli kupiti tijekom njezine turneje za $45.




T.L.
Foto: Dolce&Gabbana
Objavljeno: 16.06.2017. u 08:53