
Vaš stari učitelj zemljopisa, prodavačica iz kvartovskog kioska, gospođa iz studentske referade i onaj creepy tip na biciklu kojeg viđate gotovo svaki dan, u prolazu dok šetate psa. Tako nekako izgledaju likovi iz novog lookbooka modnog brenda Vetements. No to ne čudi jer su modeli s vizuala z novu kolekciju ljudi koje je kreativni direktor Demna Gvasalia pronašao na ulici.
Dosljedan WTF momentu, Demna je sa svojim Vetementsom odlučio preskočiti standardnu prezentaciju na Paris Fashion Weeku te je novu kolekciju za proljeće/ljeto 2018. predstavio putem lookbooka za koji je modele pronašao direktno na ulicama Zuricha, a sve kako bi se mnogobrojni pratitelji njegova modnog brenda "lakše mogli poistovjetiti s odjećom koju brend nudi". Možda je pariški brend s ovim potezom pogodio "u sridu", jer se stvarno lakše poistovjetiti s jednim high end imenom dok njihove modele igraju sasvim obični prolaznici, a nespretne nas i suviše iskarikirane manekenske poze podsjećaju na naša pijana i nevješta poziranja nakon izlaska s frendicama. Naravno, sve je to OK zanemarimo li da bismo za pokoji komad iz Vetements kolekcije trebali odreći plaćanja stanarine i režija. Demna Gvasalia ovaj je lookbook snimio sam, a odabir odjeće je prepustio modelima koji su, znalački, stilizirali kombinacije da budu tako jako Vetements. Hvala Demna, moramo priznati da smo se i ovoga puta pošteno nasmijali. S jedne je strane nemoguće ne zapitati se što se točno događa, a s druge ne možemo ne poželjeti dati high five dizajneru koji je ovakvu uličnu spiku uspio prodati i to toliko dobro.



















T.L.
Foto: Vetements
Objavljeno: 26.06.2017. u 11:48