SVJETSKA MODA

FASHION.HR 'Guerrilla' kampanja

Izjava povodom reakcije na internet kampanju modnog portala FASHION.HR za vrijeme trajanja Cro a Portera.

"Organizatori modnog događaja NOKIA Cro a Porter nemalo su i neugodno iznenađeni događajem i postupkom opisanom u članku „Plagijat i zaštićena imena"
(http://www.models.hr/models/content/view/450/961/) objavljenim na stranicama Internet portala www.models.hr , a na koji su nam pažnju skrenuli kolege novinari i javnost svojim e-mail porukama i pozivima.
 
Uvjereni smo kako se radi samo o privremenom i nepromišljenom postupku te kako će preusmjeravanje posjetitelja sa Internet stranica www.croaporter.com na Internet stranice www.fashion.hr uskoro biti ukinut.

Iako iznenađeni priznajemo kako nam je dijelom i drago budući ostali modni događaji na ovaj način koriste najveći i najvažniji hrvatski modni događaja NOKIA Cro a Porter u svrhu vlastite promocije, što još jednom dokazuje važnost i prestiž našega projekta.

Napominjemo kako službene stranice modnog događaja NOKIA Cro a Porter još uvijek ispravno funkcioniraju na Internet adresama www.cro-a-porter.hr <http://www.cro-a-porter.hr/>  i www.cro-a-porter.com <http://www.cro-a-porter.com/>  .

Zahvaljujemo svima koji su nam na bilo koji način ukazali na ovaj slučaj te se nadamo njegovom mirnom ishodu.

Ured za odnos s javnošću i medijima
NOKIA Cro a Porter"

+++

  

IZJAVA
 

Kao vodeći modni internet portal u Hrvatskoj, FASHION.HR je u sklopu jedne od niza kampanja koje provodi za vrijeme trajanja modnih događaja u Hrvatskoj, i ovaj put na kreativan i u skladu s najnovijim „Guerrilla" internet  kampanjama djelovao. (više informacija o ovim oblicima promocije na http://en.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_marketing )

 

Kao medij koji svake godine prati Cro a Porter, kroz tekst, fotografije i video izabranih revija, na objektivan način, što dokazuje i količina sadržaja na temu Cro a Portera na Fashion.hr portalu, i ovog smo puta iskoristili sve legitimne načine za promociju tog sadržaja.

Osim zakupa ključnih pojmova na Google-u, brojnih medijskih pokroviteljstava, reklamiranja na drugim portalima, internet oglašavanje dozvoljava kreativne i inovativne „Guerrilla kampanje" , što trenutno i jest najveći trend na internetu.

 

Stoga ne vidimo objektivnog razloga reakcije Cro a Porter-a budući da se klikom na spornu domenu korisnicima među ostalim i otvara sadržaj s Cro a Porter-a. Da nam je cilj destrukcija istog zasigurno na naslovnoj stranici portala svih prethodnih dana, kao i danas ne bi stajali video zapisi revija s Cro a Porter-a.

 

Što se tiče primjedbe da jedan modni event (aludirajući na BECK'S FASHION | HR) koristi image drugog u vlastite svrhe treba jasno naglasiti da to nema veze s istinom. Naime, za one koji nisu upoznati FASHION.HR je koncept koji pod jednom etiketom obuhvaća razne sadržaje. Osim samog eventa,  o kojem ovdje sad ne pričamo, FASHION.HR pokrenuo je portal kojemu je cilj objektivno i kontinuirano obavještavati javnost o svim novostima na modnoj sceni. Površnim pogledom na naš cjelokupni sadržaj možete se uvjeriti u isto.

 

Također pod etiketom FASHION.HR otvoren je ovog ljeta i prvi FASHION.HR STORE u Zadru, koncept dućan s hrvatskim dizajnerima, u kojem se osim dizajnera s BECK'S FASHION.HR-a mogu pronaći i modeli dizajnera koji su nastupili na Cro a Porter-u.

Dakle, isključivost i jednostranost nije karakteristika koja krasi FASHION.HR za razliku od nekih drugih.

 

Ova kampanja završava zaključno s 25. listopada, a FASHION.HR će i ubuduće koristiti sve legalne načine promocije za svoje brandove. Kao što je u našem interesu jaki Cro a Porter nadamo se da je interesu Cro a Portera  jaki FASHION.HR sa zajedničkim ciljem jačanja modne scene u hrvatskoj.

Marketing i Promocija
FASHION.HR

 


Objavljeno: 22.10.2007. u 16:31
Tagovi: Cro a Porter

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p