SVJETSKA MODA

Gucci pokazao modni vrtuljak, dok Moncler slavi individualnost i kreativnost!

Započeo je milanski Tjedan mode!

Nakon njujorškog i londonskog Tjedna mode, sredina mjeseca rezervirana je za talijansku modnu prijestolnicu. Neke od najznačajnijih kolekcija koje valja izdvojiti nakon prvog dana svakako je ona Alessandra Michela za Gucci i modne kuće Moncler koja je ponovno objedinila brojna dizajnerska imena predstavivši sjajnu priču s velikom vizijom.

Moncler

'One House, Different Voices' stoji iza Moncler Genius projekta koji je i ove sezone objedinio neka od najznačajnijih dizajnerskih imena predstavivši seriju kolekcija i suradnji s poprilično impresivnom scenografijom. JW Anderson, 2 Moncler 1952, Grenoble, Simone Rocha, Craig Green, 1017 ALYX 9SM, Fragment Hiroshi Fujiwara, Richard Quinn... samo su neki od dizajnera koju su svojim kreacijama doprinijeli stvaranju unikatne modno - izvedbene priče koja objedinjuje nešto drugačiji pristup tehnologiji, načinu komunikacije, ali i akcentiranju na razvijanje vlastite kreativne vizije.

2 Moncler 1952

Craig Green

1017 ALYX 9SM

Richard Quinn

Moncler Genius ovog puta pokazali su različite kolekcije koje sažimaju nekoliko zajedničkih niti od kojih je najupečatljivija ona koja nudi jednostavao kompliciran estetski potpis u kombinaciji s modernom interpretacijom muške i ženske mode, a budući da Moncler zagovara toleranciju i slavljenje različitih modnih aspekata, ne čudi što je ključna ideja razbijanje granica izražaja, a samim time i mode same. Moncler Genius ne poznaje ograničenja niti granice, zalaže se za jednakost i jedinstvo pritom ne zanemarujući komunikaciju između dizajnera i publike te kao finalan produkt uvijek iznova ponudi jednu od najinteresantnijih kolekcija na milanskom Tjednu mode.

JW Anderson


1952


Grenoble


Simone Rocha

Craig Green

1017 ALYX 9SM

Fragment Hiroshi Fujiwara

Richard Quinn

Gucci

Alessandro Michele je dizajner koji naglasak stavlja na show, predstavu i performans, stoga ne čudi što je ovogodišnje uzvanike na reviju pozvao glasovnom WhatsUp porukom, a na sam show uveo putem backstagea gdje su na kratki trenutak mogli sudjelovati u procesu cjelokupne pripreme. Osim uvida u pozadinsku priču, publiku je dočekao i svojevrsni vrtuljak na kojem su stajali modeli te je, objašnjava Michele, zapravo riječ o metafori brzine i aktualnosti u modi. Naime, dizajner je modnu industriju opisao kao neizmjerno cirkulativno područje iz kojeg je nemoguće otići, ali također nemoguće je i preskočiti sezonu jer bi to označilo napuštanje 'kruga'. Cijela ideja konfuzije, užurbanosti i eklektičnosti, poprilično je dobro prenesena i na same odjevne predmete kojima je vrlo teško odrediti stilski smjer jer je Michele ponudio apsolutno sve.

Prezasićenost detaljima i asesoarom, pregršt krojeva i slojeva, kao i simbola te asocijacija na djetinjstvo impliciraju na kolekciju koju smo već mogli vidjeti na prethodnim Micheleovim revijama. Neupitno je da Michele zna kako ukrasti pažnju, no postavlja se pitanje koliko dugo će formula koja objedinjuje zapravo vrlo prosječne odjevne predmete funkcionirati? Zanimljivost kolekcije definitivno je sinergija komada koje vezujemo uz djetinjstvo s fetiš elementima koji ukazuju na ideju prikazivanja nevinosti i neiskvarenosti koja potom biva uzeta od strane 'odraslog svijeta'. Pogledamo li svaki odjevni predmet zasebno, moguće je pronaći određene koji će lijepo cirkulirati u modnim editorijalima ili nešto upečatljivijim stylinzima, no ipak ne možemo se oteti dojmu da je cijela ideja kolekcije, scenografija i izvedba atraktivnija od same srži.


Foto: Gucci, Moncler/PR
Objavljeno: 20.02.2020. u 11:49

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p