SVJETSKA MODA

H&M predstavlja brend koji neće pratiti trendove ni sezone

Tajnoviti novi brend namijenjen je milenijalcima
H&M
Jedno od gorućih pitanja modne industrije posljednjih godina, koje stoji poput ružičastog slona kojeg svi vide u centru sobe no nitko o njemu ne govori, ono je o budućnosti iste. Modni tjedni kakve poznajemo već neko vrijeme izgledaju zastarjelo, odnosno takvima se doimaju mlađim generacijama, dizajneri teško prate nehumani tempo koji im se nabija, a da se obradi sva problematika high street sustava, trebalo bi mnogo više od ovih par redaka.

No, upravo je H&M pokušao dati odgovor na pitanje iz uvoda, odnosno čovjek po imenu Oscar Olsson koji u poznatoj kompaniji radi od 2013., kada je iz istraživanja tržišta prešao na čelo odjela inovacija. Nekonvencionalni Oscar se krije iza ideje novog sestrinskog brenda H&M-a te će, prema prvim medijskim izvještajima, stajati i na čelu /Nydena. Tako se, naime, zove brend koji bi komunicirati trebao prvenstveno s milenijalcima, a zamišljen je kao brend koji se ne vodi za trendovima niti prati sezone i velike tjedne mode, što znači da bi se trebao dobro odmaknuti od koncepta „brze mode“. „U budućem društvu, kao brend ili bilo koji proizvođač, trebat ćete prigrliti činjenicu da moć nije u vašim rukama. Moć se prenijela na ono što nazivamo plemenima“, opisao je djelić svoje vizije, ali i filozofije tima koji stoji iza /Nydena, Oscar u intervjuu za The Cut, dodajući kako vjeruje da u budućnosti neće postojati modni brendovi u tradicionalnom smislu, već će moda biti podijeljena na svojevrsna plemena koja će biti pod utjecajem svojih kreativnih i inovativnih vođa. Na tragu ove filozofije, H&M-ov /Nyden neće imati jednog glavnog dizajnera već će u kreiranju sudjelovati odabrani pojedinci koje će Olsson probirati, pa su zasad tako potvrđeni poznati tattoo umjetnik Doctor Woo i švedska glumica Noomi Rapace. S druge strane, zasad se govori kako će kupci do limitiranih kolekcija brenda moći doći putem online trgovine ili na pop-up eventima, dok su cijene opisane kao „prihvatljiv luksuz“. Za više informacija o zanimljivom novom sestrinskom brendu H&M-a ćemo trebati pričekati sljedeću godinu, kada bi brend trebao ugledati svjetlo dana.

 

Objavu dijeli /Nyden (@wearenyden)


Foto: Andre Benz/Unsplash, Instagram
Objavljeno: 24.12.2017. u 00:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p