SVJETSKA MODA

Internet je budućnost modne industrije

Luksuzni lanci napokon uvidjeli sve prednosti globalne mreže

Dok su im internet trgovine (barem one koje nude nešto pristupačnije odjevne komade) otimale kupce, velika modna imena nisu se previše zamarala činjenicom online trgovine.

Zašto? Zato što je bilo doba konjunkture,  doba povoljnih gospodarskih uvjeta i razvoja u kojemu kapitalističko gospodarstvo ne razmišlja kako će dodatno transformirati i usmjeriti svoje poslovanje. Tako su se ponašali i veliki lanci, poput Prade, koja je postala ogledni primjerak stare struje prodavanja, ona koja se bazira na odlasku u trgovinu, gledanju dotičnog komada i u konačnici - kupnje.

No, vremena su bitno drugačija, svaki kupac je važan i tako su se dogodile određene promjene koje nismo mogli ni zamisliti.

Prada je pokleknula pred čarima brzog internetskog kupovanja i sada, napokon, nudi svoj asortiman na službenoj stranici. Ukoliko su čelnici iz ove modne kuće odlučili nešto - tada to slijede svi jer je, zna se, PRADA najutjecajniji modni brend na svijetu.

Tko je slijedeći?

 

M.B.

Objavljeno: 15.07.2010. u 08:42
Tagovi: Prada

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p