SVJETSKA MODA

Je li Burberry pionir promjena u modnoj industriji?

Mijenjaju se pravila igre

Burberry, britanski brend s tradicijom dugom 160 godina, najavio je velike promjene na modnom planu koje bi mogle, u perspektivi, promijeniti pravila igre na koje smo navikli. 

Naime, velika modna kuća odlučila je napustiti tradicionalni ciklus prikazivanja kolekcija po sezonama koje su dostupne kupcima tek 6 mjeseci kasnije. Burberry je odlučio spojiti mušku i žensku kolekciju u jednu te ih prezentirati publici 2 puta godišnje i ponuditi ih odmah, bez čekanja i mogućnosti da vam kolekcija dosadi prije nego je uopće možete kupiti. Osim toga, Burberry spaja sve pod-brendove Burberry Brit, London i Prorsum u jednu mega liniju.
 
Promjene u standardnom prikazivanju kolekcija najavio je i Tom Ford koji je prošlu žensku kolekciju prezentirao putem videa, dok je sada najavio kako će ona namijenjena sezoni jesen/zima biti u prodaji u rujnu, a ne tipično tek za 6 mjeseci. Sličnu promjenu najavio je i mladi pariški brend Vetements, čiji je kreativi direktor Demna Gvasalia na istoj poziciji u modnoj kući Balenciaga. Odluka, naime, ide u smjeru prestanka produciranja (i prezentiranja), očigledno suviših, resort kolekcija. Umjesto toga, muška i ženska kolekcija prezentirat će se zajedno publici u siječnju i lipnju. 
 
T.L.
Foto: Instagram
Objavljeno: 08.02.2016. u 09:09

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p