Od Donatelle Versace ne očekujemo prevelika iznenađenja. Hiper seksualizirani komadi odjeće koji se referiraju na bogatu arhivu pokojnog Giannija, standardna su pojava u svakoj kolekciji nasljednice Versace imperija.
Recept „posudi i preinači" jedno je vrijeme funkcionirao, zahvaljujući blagosti kritike koja kuću Versace poštuje radi duge tradicije i činjenice da je Gianni zauvijek promijenio svjetsku modnu scenu, međutim, pogled na posljednje kreacije Donatelle Versace nameću pitanje: „tko će ovo odjenuti?".
Do prije nekoliko godina Donatella je mogla računati na rusko tržište koje se naglo preokrenulo i zatvorilo vrata staroj gardi kiča, a širom ih otvorilo Miucciji Pradi i kući Marni. Ruske trendseterice kupuju krzna u neon bojama ali tek u onom trenutku kada ih na pistu pusti Miuccia Prada.

Posljednja kolekcija Versace Ateliera koja je predstavljena u Parizu inspirirana je arhitekturom, točnije staklenim kupolama/krovovima čija se fragilnost sukobljava sa željeznim konstrukcijama zgrada. Svoje viđenje tog „sukoba" Donatella je prikazala kroz seriju strogih krojeva koji se prožimaju s fluidnim materijalima; zlatno odijelo s naglašenim ramenima, predimenzionirani sako/haljina izrađen od svjetlucavih trakica, haljine s krznenim umecima na ramenima. U samu izradu komada uloženo je mnogo vremena i truda te je javnosti otkriven podatak kako je jedna jakna šivana čak 500 sati kako bi se utkale sve zlatne niti i minijaturni kamenčići i kristali!
Revija je zatvorena sa serijom plastificiranih neon haljina koje će eventualno dobro izgledati u editorijalima, ali na crvenom tepihu ne bi im pomogla ni sama Carrie Bradshaw.
A.P.
Objavljeno: 21.01.2013. u 15:01