SVJETSKA MODA

Je li promašila ciljanu publiku?

Jennifer Lopez predstavila novu kolekciju u časopisu „O“

Dok se priča oko propalog braka poznate pjevačice ne stišava, stručnjaci zaduženi za plasiranje njene nove kolekcije za Kohl's ne prestaju kalkulirati. Časopis „O", kojim upravlja jedna od utjecajnijih žena svjetskog showbiza Oprah Winfrey, uvrstio je kolekciju miss Lopez među svoje stranice tako da su njeni odjevni komadi dobili najbolju reklamu.

Mini editorijal, na kojem možete vidjeti čitavu kolekciju, predstavile su žene svih starosnih skupina čime je poručeno kako će odjeću ove pjevačice moći nositi žene svih dobi. Prilično konzervativna i zatvorena kolekcija pravo je iznenađenje s obzirom kako su njeni obožavatelji očekivali seksepilnu i uvijek ekspresivnu priču kakvu Jenny plasira kroz svoje video spotove.

Ne možemo se ne zapitati - je li Lopez pogriješila ciljanu skupinu ili jednostavno kuca na neka nova vrata?

M.B.

Photo: fashionista / „O" Magazine

Objavljeno: 07.08.2011. u 13:11

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p