SVJETSKA MODA

Jedan od najpopularnijih modnih brendova izbrisao je sve društvene mreže! Ne možemo se ne zapitati zašto?

Hoće li ovaj potez donijeti profit ili pad?

Moderni svijet oko nas svaki dan dodatno podsjeća da živimo u doba beskompromisne digitalizacije. To znači da su društvene mreže postale alfa i omega svakog dobrog poslovnog plana, a influenceri ono što su nekad bili celebrityji. Tako se logično postavlja pitanje je li moguće voditi javan posao bez društvenih mreža, odnosno u kontekstu mode, je li moguće imati brend o kojem se priča, popularan je i bilježi rast prodaje bez online portfolija kojim volimo skrolati prije spavanja?

Unazad nekoliko sezona talijanski brend Bottega Veneta doživio je svoju renesansu. Naime, riječ je o brendu koji je lansirao nekoliko statement modnih dodataka poput Lido sandala, The Pouch torbice i mnogih drugih koji su instantno pronašli svoje mjesto u garderobama vodećih svjetskih trendsetterica. Sve to rezultiralo je popularizacijom brenda koji je postao tražen i jednostavno 'must have', a sada je svijet iznenadio potpuno nesvakidašnjim potezom, pogotovo postavimo li ga u prostor digitalizacije bez koje ne poznajemo svakodnevicu.

Bottega Veneta na čelu s kreativnim direktorom Danielom Leeom uklonila je sve službene društvene mreže. Za Bottegu Instagram, Facebook i Twitter sada su dio prošlosti, a iako se o ovom potezu još ne zna puno, iz kratkog priopćenja brenda saznali smo kako je zapravo riječ o svojevrsnom nastavku na ekskluzivno predstavljanje proljetne 2021 kolekcije 'Salon 01 London' kojoj je prisustovala nekolicina odabranih. Cijeli ovaj potez je još nejasniji uključimo li u to i činjenicu da je brend prošle godine koja je za sve bila poprilično izazova, a posebice za modnu industriju, poboljšao prodaju za 21%.

U vremenima kada je digitalno oglašavanje pola prodaje, kada se moda u velikoj mjeri oslanja na društvene mreže i izravnu komunikaciju s potrošačima, ali i suradnicima, ostaje nejasno što se krije iza odlaska Keringovog brenda Bottega Venata iz online zajednice, ali isto tako i nameće pitanje što će se dogoditi s brojnim suradnjama čija su platforma upravo društvene mreže. Lee je jednom prilikom izjavio da ne vjeruje u digitalnu modu, tj. online prezentaciju kolekcija. Ipak, teško je povjerovati da će Bottega Venata u potpunosti anulirati bilo kakav digitalni trag te osim online dostupnosti odjevnih predmeta, zasigurno posegnuti za nekim skrivenim marketinškim trikovima koji nužno ne uključuju društvene mreže, ali su tu da 'podebljaju' generički reach. Kako god bilo, preostaje nam pričekati i vidjeti u kojem smjeru će se razviti ova zanimljiva i nadasve hrabra situacija te hoće li određeni ekskluzivitet i nedostupnost rezultirati još većim zanimanjem za brend?

Foto: Instagram
Objavljeno: 07.01.2021. u 11:41

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p