SVJETSKA MODA

Jesu li postali kič?

Nova kampanja za Hermes

Kampanja za kuću Hermes, koja je nedavno izašlo na svjetlo javnosti, doživjela je mnoge rubne komentare, budući da neki smatraju kako se pretjeralo s filmskom scenografijom, ali i detaljima.

Naime, kampanja u kojoj je glavno lice Constance Jablonski, donosi niz fotografija ponoćne misterije u kojoj se na mjesečini ističu razni Hermes detalji, naročito šalovi, marame, torbe i nakit. Konji, kao sastavni dio mnogih Hermes reklama, stavljeni su u kadar, kako bi donijeli aristokratski štih dostojan ovog velikog francuskog imena.

Pomalo isforsirane poze, čudan odnos prema detaljima, koji su naprasno stavljeni u prvi plan te generalni nedostatak dublje poruke - obilježja su koja će mnogi primijetiti gledajući jesensku kampanju.

Što Jean Paul Gaultier misli o njoj?

 

Foto: FASHIONGONEROGUE.COM

M.B.

Objavljeno: 12.07.2010. u 09:53

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p