SVJETSKA MODA

Još jedna neobična suradnja brenda Vetements

Očekujte neočekivano.

Levi's. Reebok. Dr Martens. Alpha Industries. Carhartt. Manolo Blahnik. Sve su to brendovi s kojima je dosad surađivao pariški streetwear mag Vetements, uz to da nipošto ne smijemo zanemariti kako je s imena modnih brendova kao što su Champion i Juicy Couture svojim kreativnim inputom (i imidžem, jasno) uspješno skinuo patinu zaborava i kroničnog uncoolnessa. 

Tijekom vikenda, Vetements je, naime, najavio još jednu, poprilično nespecifičnu suradnju koju je, još prošlog tjedna, dao naslutiti jednom od vizuala svog novog lookbooka snimljenog na ulicama Zuricha s ekipom slučajnih uličnih prolaznika. Radi se o dobro poznatom brendu Tommy Hilfiger, a WWD piše kako će Vetements i Tommy za nekoliko mjeseci izbaciti novu kolekciju odjeće s luksuznim zaokretom na streetwear. Kako će taj oksimoron izgledati, još ne možemo niti naslutiti no sudeći po reakcijama na društvenima mrežama možemo zaključiti kako su mišljenja publike podvojena. Od "RIP Tommy" do "OMG I want it", Instagram se dobrano podijelio na tabor za i tabor protiv, kako to obično i biva kada kažemo da se radi o čudnovatom i eklektičnom Vetementsu.  

Unisex kolekcija će se sastojati od modnih dodataka i "luksuzne streetwear odjeće" poput oversized hoodieca, pamučnih majica, čarapa i beanie kapa, a cijene će se kretati $103 do $1,120. Iz Hilfigera su o ovoj novoj suradnji poručili: "Smatramo kako se radi o jako cool brendu te će to zasigurno biti jedna fantastična suradnja. Činjenica da modni dizajner poput Demne Gvasalije želi raditi s nama ogroman nam je kompliment."

T.L.
Foto: Instagram

Objavljeno: 03.07.2017. u 10:33

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p