SVJETSKA MODA

Kampanja za badiće koja pomiče granice

Zašto svi bruje o novoj Desigual kampanji?
Desigual kampanja za badiće
D
ok smo prije par godina svjedočili vrhuncu Photoshop ere u modnoj i beauty industriji, u posljednje vrijeme svako malo iskoči neki editorijal ili kampanja u kojoj se nije ili tek minimalno koristilo to digitalno čudo koje pegla sve bore, strije, celulit, a smanjuje i konfekcijski broj. Može promijeniti i vaš nos i usnice, ako to baš želite.

Photoshop je djelomično i zaslužan za mijenjanje standarda ljepote, ali i nabijanje kompleksa žena diljem svijeta. Jer model ili zvijezda ne mora biti uopće savršena, Photoshop je taj koji je pretvara u pravu božicu na kojoj je svaki dio tijela besprijekoran. Mi, nažalost, uz jutarnju kavu, nenašminkane i bez frizure, promatramo taj krajnji savršeni rezultat koji nas može samo sve više baciti u bed. Svjesni smo da je većina fotografija fotošopirana, no u kolikoj mjeri, to ne možemo znati. Koliko je netko uistinu „savršen“, a koliko izgleda poput nas dok ispija svoju prvu kavu, ostaje tajna.

Desigual kampanja za badiće
Desigual kampanja za badiće


U želji da se sve više približe svojim klijenticama i obožavateljicama, modne kuće i high street brendovi, kao i svjetske zvijezde, sve češće pristaju na all natural editorijale, no make up lookove i prirodne selfije, a fotošopiranje se svodi na minimum. No, jedna sfera je ostala i dalje netaknuta – kampanje i editorijali za kupaće kostime. Na tim fotografijama i dalje celulit i strije ne postoje – jer svaka žena je „savršena“ u badiću. Malo morgen.

A to su rekli i iz španjolskog modnog brenda Desigual koji je ovih dana lansirao svoju novu kampanju za badiće pod nazivom „Ljeto bez kompleksa“. Odlučili su ove godine širiti pozitivnu sliku o ženskom tijelu, stati na kraj s nerealnim idealima te slaviti stvarnu žensku ljepotu. Stoga su potpuno odustali od Photoshopa i predstavili kampanju u kojoj je zaštitno lice Charli Howard, model koji je inače poznat po tome da se zalaže realne ideale ljepote.

Desigual kampanja za badiće
Desigual kampanja za badiće
Naime, Charli je 2015. prekinula suradnju sa svojom modelling agencijom koja joj ju je uvjeravala da je sa svojim konfekcijskim brojem 34-36 predebela za modni biznis. Ona je tada na svom Facebook profilu napisala „Više neću nikom dopustiti da bi naređuje što sve moram mijenjati kako bi bila lijepa. Neću se više sramiti i svaki dan opterećivati nedostižnim idealima ljepote. Važnije mi je moje mentalno i fizičko zdravlje nego bilo koji broj u tabeli!“.

Desigual kampanja za badiće
Desigual upravo to želi poručiti sa svojom novom kampanjom u kojoj je Charli besprijekorna u svojoj (ne)savršenosti. Blagi nabori, male bore, mladeži, pjegice i „normalne“ obline sastavi su dio kampanje. I dalje je u pitanju model koji se svojim mjerama teško može mjeriti s onima prosječne žene (koja ipak ima malo više celulita i strija), no ova kampanja je svakako iskorak koji otvara jednu novu modnu stranicu. Onu na kojoj sve žene u badićima ne moraju nužno biti seks božice ili pak mistična mršava bića s druge planete. Žene u badićima se prvenstveno u svom (ne)idealnom tijelu na moru žele dobro zabaviti i opustiti.

Mija Dropuljić
Foto: Instagram @Desigual

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p