SVJETSKA MODA

Kampanja za donje rublje koja promiče stvarnu ljepotu!

Prirodna ljepota u fokusu brenda & Other Stories

 
Nakon kampanje za kolekciju jesen/zima 2015 s transrodnim modelima te one za Valentinovo gdje su u fokusu bili gay parovi, & Other Stories ponovno pomiče granice novom kampanjom za donje rublje. 
 
& Other Stories, sestrinski brend švedskog modnog giganta H&M-a, u svojoj je kampanji za donje rublje ugostio žene koje se inače ne bave modelingom, a čiju prirodnu ljepotu, sa svim vrlinama i manama, nije podvrgnuo bjesomučnom Photoshopu u postprodukciji svojih fotografija. Bez prikrivanja pjegica, madeža, ožiljaka, dlaka i tetovaža, & Other Stories je svojom kampanjom želio prikazati drugačiji pogled na žensku ljepotu koja je, pod pritiskom medijske idealizacije, potpuno potisnula sve prirodno i drugačije. Učeći i žene i muškarce kako izgleda žensko tijelo i postavljajući nerealna očekivanja pred "stvarne" ljude, medijska slika ljepote postala je standardna slika po kojoj se ono prirodno definira kao "odvratno" i negledljivo. Upravo je zato & Other Stories svojom novom kampanjom odlučio potaknuti konzumente uobičajenog medijskog sadržaja da propitaju svoje vrijednosti i spoznaju koliko je intenzivna propaganda ljepote promijenila njihovo razmišljanje i učinila ga iracionalnim. Ne, dlake ispod pazuha nisu odvratne, kao ni strije ni ožiljci. Radi se o osobnom odabiru pojedinca hoće li ih uklanjati ili ne, a njihovo uklanjanje ne bi trebalo biti dijelom društvenog ultimatuma zbog kojeg se sve koji ga ne poštuju diskvalificira kao "ružne". Hvala & Other Stories, trebamo više ovakvih priča da se prisjetimo tko smo i tko kroji naše razmišljanje.  
         
 
 
T.L.
Foto: & Other Stories 
Objavljeno: 18.12.2015. u 14:00

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p