SVJETSKA MODA

Koliko modni blogeri stvarno zarađuju na Instagramu?

Da, pogrešno ste odabrali karijeru.

 
Ako stojite, dobro se primite jer bi vam se od cifre koju zarađuju modni blogeri na Instagramu moglo pošteno zavrtjeti. Naime, radi se o karijeri koja do nedavno nije smatrana ničime ozbiljnijem od hobija, no vremena su se promijenila, a modni blogeri postali su zvijezdama koji okreću ozbiljan novac na svom planetarno popularnom imidžu. 
 
WWD je objavio kako je posao modnih blogera postao još unosniji nego prethodnih godina. Naime, najjači modni blogeri za sponzorirani Instagram post mogu od brenda dobiti od 5.000 do 25.000 dolara. Da, radi se o cifri koju pojedinci uspiju zaraditi tek u godinu dana i to na poslu na kojem rade od 8 do 16 sati. No, to nije jedina zarada koju ostvaruju top svjetski blogeri. Dodajte tome pohođenje evenata i pojavljivanja u javnosti, partnerstva, suradnje, modne linije... Vrlo brzo dolazimo do šesteroznamenkaste cifre na godišnjoj bazi! Da, najutjecajniji modni blogeri zarađuju trenutačno između 1 i 3 milijuna dolara godišnje
   
Iako modni blogeri nerado govore o svom stanju na tekućem računu, šuška se kako je Chiara Ferragni, vlasnica bloga The Blonde Salad, na svojoj liniji obuće zaradila $7.5 milijuna, a Kristina Bazan je na temelju ugovora s L'Oréalom podebljala novčanik za šest znamenki. 
 
Zašto brendovi plaćaju tolike novce blogerima, a ne ulože u drugi tip marketinga? Zato što im se uloženo brzo vraća. U 2014. godini, Rachel Parcell (Pink Peonies) je za nordstrom.com svojom objavom "privukla" čak milijun dolara u blagdanskom periodu. S Instagramom čiji utjecaj raste iz dana u dan, blogeri imaju samo još dodatnu platformu na kojoj mogu zaraditi.   
 
T.L.
Foto: Getty Images, Instagram
Objavljeno: 13.01.2016. u 11:20

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p