SVJETSKA MODA

Lica koja prodaju sve

Kako je Sienna Miller postala djevojka za odličnu prodaju?

Kako se to uspjelo dogoditi? Kako je prekrasna Sienna postala zaštitno lice svega osim svoje karijere? Već odavno se u modnim krugovima priča kako su neke glumice ozbiljno zakoračile u svijet marketinga ne bi li suptilno pomakle fokus sa svojih „traljavih" karijera i naglasile ono što je možda interesantnije općoj javnosti.  Nedostatak inspiracije zna biti vraška stvar, pogotovo ako ju trebate „izbacivati" poput savršena mehanizma koji je sve samo ne stvaran i moguć.

Jedan od tih savršenih strojeva, koji nas je svojom istinskom ljepotom osvojio u filmovima Factory Girl i Alfie, jest Sienna. Znam da sam već dosadan s naglašavanjem ove neodoljive Britanke s ubojitim naglaskom, ali njena pojava iskristalizirala je nove tendencije na ziheraškoj sceni koja zahtijeva odličnu prodaju bez pretjerivanja s emocionalnim stanjima, bila ona afirmativna ili ne. 

Dakle, radi se o klasičnoj industriji koja ne pita kako ste, da li snimate ili imate li problema u vezi/braku. Gospođica Miller, koju možemo vidjeti u skoro svakom broju relevantnih modnih časopisa, naročito zbog odlična stila u kojem kombinira uličnu modu sa skupim dizajnerskim komadima, odlučila je prodati svoje lice (mozak je odavno out, zar ne?).

Baš poput svoje sugrađanke Kate, Sienna je pohrlila u marketinške vode u kojima su uvijek čučali dobri novci. Danas, ako ste voljni ležerno prošetati gradom, možete lako uočiti jumbo plakate na kojima se miss Miller prokleto trudi prodati vam novu toaletnu vodu Boss Orange.

Ono što je najžalosnije u cijeloj priči (osim činjenice da Siennu želim vidjeti na velikom platnu, a ne po tramvajskim stajalištima) jest, navodno, upitna kvaliteta mirisa koji vrlo brzo nestaje s kože. No, ekipa koja osmišljava prodajne strategije odabrala je dobro lice. Sienna prodaje sve. Apsolutno sve. Od modnih dodataka do mirisa. Odabir je nepogrešiv.

Neke su žene jednostavno „dobre" po vašu odjeću, naročito ako ste dizajner koji želi brendirati svoje ime na šarenoj sceni koja će vas progutati i ispljunuti ukoliko se ozbiljno ne pozabavite svojim prezentiranjem u svijetu vječno mladih i mršavih. Image je sve.  Sve ostalo je irelevantno. Savršen dokaz je Sienna. Uz nju, tu su i vječna Kate, Madonna i Sarah Jessica Parker.

Lica koja naplaćuju vrtoglave iznose, ali ih i lakoćom ostvaruju. Dok se Moss zabavlja prezentiranjem novog YSL mirisa, Mady je ponovno u ljubavnoj vezi s D&G potpisom. Majka kakvu Sicilija nikad nije imala, Madonna se pojavljuje u lagano provokativnim reklamama (postoji li alternativa u njenom slučaju?) koje će zasigurno pomoći Domenicu i Stefanu da se lakše izvuku iz recesijske krize. Gdje je kraj ovom zvjezdanom ludilu? Vjerojatno u imenu Nicole Kidman koju, po nekim istraživanjima International Herald Tribune-a, naprosto obožavaju američke kućanice (pohrlile su kupiti Chanel No.5 nakon što je reklama preplavila sve američke gradove).

Dok vi uživate u ljepotama proljeća, one zarađuju. Prokleto puno. Nemojte ih kriviti. Žene su se naprosto snašle. Nije to baš tako lako.

 

Marko Banjavčić

Objavljeno: 27.04.2010. u 09:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p