SVJETSKA MODA

Louis Vuitton ima novu kampanju

Proljetna kolekcija u znaku prave modne šahovnice
Za svoju netom objavljenu proljetnu kampanju, renomirani modni brand Louis Vuitton ponovno je angažirao umjetnika Daniela Burena, kako bi rekreirali istu onu modnu šahovnicu koju je prošlog listopada na pisti svog showa za LV prikazao Marc Jacobs.


Kao kreativni direktor branda, Jacobs je u listopadu odabrao parove modela, pretvorivši ih u modne blizanke, koje iduću toplu sezonu provode u efektnim kontrastima crne i bijele te drugih boja i neboja. Baš kao i na pisti hvaljenog showa, djevojke su marširale pred objektivom Stevena Meisela u preslatkim kompletima koji bude asocijaciju na takozvani Damier, najpoznatiji uzorak Louis Vuitton branda.

                              

Buren je svoj originalni dizajn za reviju, kada je muzej Louvre pretvoren u pravi mali trgovački centar s pokretnim stepenicama, prenio u pozadinu kampanje, a šuška se kako će umjetnik osmisliti i izloge LV trgovina u ožujku, koji će nesumnjivo biti u simbolu šahovnice.


H.B.

Objavljeno: 13.12.2012. u 11:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p