Nakon samo 6 mjeseci fiskalne godine, španjolski gigant Inditex zaradio je više od milijardu dolara. Vrijednost kompanije koja se sastoji od nekoliko super-popularnih brendova (Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home...) sada vrijedi više od 100 milijardi dolara.
Ključni razlog rapidnog rasta Inditexa je, sudeći po članku objavljenom na portalu Fashionista, povećan broj otvorenih trgovina u prošlog godini. Španjolski je gigant u samo 6 mjeseci otvorio 94 prodajna mjesta od čega je najviše trgovina Zare - čak 24 i 25 onih u kojima će obožavatelji brenda pronaći artikle sve popularnije Zare Home. Trenutačno postoji sveukupno 6,777 trgovina brenda no u trenutku u kojem ovo pišemo, podatak vjerojatno više nije točan s obzirom na brzinu kojom Inditex otvara nova prodajna mjesta diljem svijeta. Određeni se Zarini odjevni komadi rasprodaju prije no što za njih dođe sezona stoga ovakav basnoslovni rast niti ne čudi. Brend u kojem gotovo svatko može pronaći nešto za sebe i izgraditi svoj odjevni stil, sada bere vrhnje svog dobro promišljenog pozicioniranja na tržištu, a taj će rast u narednim godinama zasigurno još rasti.
T.L.
Foto: Zara
Objavljeno: 17.09.2015. u 12:19