SVJETSKA MODA

Nosite boje? Očekujte povišicu!

Istraživanje je pokazalo - ljudi koji nose boje su uspješniji

Ako ste tip osobe koja se više od ičega voli utopiti u tamnim bojama i ne iskakati iz mase, imamo za vas jednu lošu vijest. Naime, oni koji nose barem tračak boje u svojim odjevnim kombinacijama ili se vole zaogrnuti šarenilom imaju više šanse dobiti povišicu, pokazala je nedavno provedena britanska studija.

Premda je istraživanje, koju je provela agencija Case Station, pokazalo kako oni koji nose crnu boju imaju više šanse da ih se smatra osobama kvalitetnih osobina, inteligentnijima od prosjeka i seksualno privlačnijima, kada je u pitanju uspješnost na poslovnom planu, prednost ipak imaju oni koji preferiraju šarenilo u odijevanju. Razlog zašto je tome tako, psiholozi vide u mišljenju okoline koja vidi šareno odjevenu osobu kao kreativniju i maštovitiju, spremnu da razmišlja izvan okvira. Iako čak 20% Britanaca preferira svoj poslovni kod odijevanja u "dosadnim" sivim, crnim i smeđim nijansama, istraživanje govori da malo boje nikome neće naškoditi. Dapače, 1 od 5 ispitanih osoba između 18 i 34 godine tvrdi kako im je nošenje boje pomoglo dobiti promociju. Razlog je, osim u tome što ih se smatra kreativnijima, i u tome što boje unose pozitivniju vibru, pa se takvi zaposlenici na podsvjesnoj razini drugima čine ugodnijim društvom. 
  
  
1 od 25 (4%) od 2,000 osobe koje su sudjelovale u istraživanju, a koje nose šarene stylinge zarađuju čak 10.000 funti više na godišnjoj razini od kolega koji nose crne outfite dok čak 25% Britanaca tvrdi kako im je njihov ukus u odijevanju poprilično doprinio da dobiju posao koji su željeli. 1 od 3 ispitane osobe potvrdile su kako ih boje čine sretnijima i samopouzdanijima što se u konačnici odražava na efikasnost njihova rada i odnosa s kolegama. Jasno, određena će radna mjesta dopustiti veću ekstravaganciju u odijevanju, dok recimo rad u banci to neće dopustiti. No, ako radite u "medijima, PR-u ili oglašavanju - ne izbjegavajte boje", objasnila je Rebecca Alford iz agencije koja je provela istraživanje na britanskim radnicima. 27% ispitanika izjavilo je kako najkreativnijim osobama smatraju one u šarenim outfitima i uzorcima, 15% bojom s istim efektom smatra crvenu, a 10% ljubičastu. Očigledno je vrijeme uniformiranih outfita na poslu prošlo, a individualnost dobiva na cijeni. 
  
 
T.L.
Foto: Steven Meisel
Objavljeno: 12.11.2015. u 09:44

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p