SVJETSKA MODA

Nova kampanja za Gucci tematizira fantaziju o utopiji

Modna kuća ponovno surađuje sa španjolskim umjetnikom

Luksuzna talijanska modna kuća Gucci i kod kreiranja je nove kampanje za sezonu proljeće 2018. surađivala sa španjolskim umjetnikom Ignasijem Monrealom, a kroz dugi niz arty vizuala, nova kampanja tematizira vječnu ljudsku fantaziju o utopiji.

Gucci je dosad već surađivao sa španjolskim umjetnikom i ilustratorom Ignasijem Monrealom, a ta se suradnja očigledno pokazala vrlo uspješnom kada ga je kreativni direktor (i pasionirani ljubitelj umjetnosti) Alessandro Michele tražio da oslika i novu kampanju za modnu kuću. Monreal je kolekciju za predstojeću toplu sezonu prikazao u nadrealnoj maniri koristeći popularnu temu Utopije kao izmaštane zemlje u kojoj vladaju savršeni (nemogući) uvjeti. Povijest ljudskog roda usko je vezana uz temu Utopije ili, bolje rečeno, uz fantaziranju o njezinom postojanju. Ona se, u različitim verzijama, uporno provlači kroz likovnu umjetnost svih etapa, kroz SF romane, a na maštanje o idealnom mjestu nije imuna niti filmska industrija koja non-stop kreira savršene svjetove u kojima nikada nećemo živjeti. No, modne kampanje su se vrlo rijetko prikazivale u ovakvoj umjetničkoj maniri kakvu trenutno radi Gucci, a svaka suradnja luksuzne talijanske modne kuće s različitim umjetnicima dolazi nam kao osvježenje. Način na koji je suvremena moda s vješalica kuće Gucci prikazana na vizualima kampanje koja evocira neko posve drugo vrijeme, naprosto oduševljava.

Foto: Gucci
Objavljeno: 20.12.2017. u 09:52
Tagovi: Gucci, kampanja

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p