SVJETSKA MODA

Nova kolekcija omiljenog brenda koju ćete obožavati!

Proljetna Fjällräven kampanja prepoznatljive estetike

Konačno se približavamo proljeću, a dani postaju sve duži i duži; nije tajna da obožavamo ono doba godine u kojemu miris trave i zemlje natopljene proljetnom kišom ispunjavaju zrak, a vijugave planinske staze pozivaju na pustolovinu.

One dane kada osjećamo potrebu da se vratimo prirodi već tradicionalno nazivamo Fjällräven danima; Åke Nordin dobar je dio života proveo u planinama sjeverne Švedske gdje je prepoznao potrebu za pouzdanom opremom koja će život na otvorenom učiniti lakšim. Korištenjem otpornih materijala u proizvodnji ruksaka, šatora i odjeće te prateći održivost kao zvijezdu vodilju, Nordin je svoju strast i nepokolebljivost uklopio u DNA Fjällräven; njegov životni projekt koji je s vremenom postao globalno prisutan brend te sinonim za kvalitetu. Fjällräven dobro zna da su, u današnje vrijeme ubrzanih klimatskih promjena, vrijednosti održive i odgovorne proizvodnje važniji nego ikada prije, a to je i potvrdio svojom najnovijom proljetnom kampanjom koja će vas osvojiti na prvu!

Ljetni uvjeti nikada nisu bilo u Fjällrävenovom fokusu, no s obzirom na to da su njihovi proizvodi korišteni i voljeni diljem sve toplijeg svijeta, situacija se promijenila i rodila se najnovija Abisko Midsummer linija u kojoj je fokus stavljen na nešto laganijim materijalima koji nude dodatnu prozračnost i slobodu pokreta te se suše brže nego ikad. Linija se sastoji od Abisko Midsummer jakne, koja će pružiti zaštitu od kiše i jakog sunca, dok će Abisko Midsummer hlače pružiti veliku slobodu pokreta i ventilaciju te zaštitu od sunca, ali i insekata, uz funkcionalnost i izdržljivost preuzetu iz već etabliranih Fjällräven modela.

Prepoznatljivi Kånken ruksaci dolaze u mnogo različitih boja i oblika, a tijekom godina razvijene su i nešto drugačije verzije ovog ikoničnog proizvoda; dodane su nove boje, veličine i materijali, a svaki pojedini Kånken ruksak zadržao je onaj poznati, bezvremenski šarm koji je osvojio javnost davne 1978, godine. Tako su se šarenoj obitelji lisica pridružila dva nova člana: Kånken Totepack Kånken Hip Pack. Kånken Totepack je urbani brat klasičnog modela – prostrana torba s dva lica; možete je nositi preko ramena ili kao ruksak, a uz prepoznatljivu estetiku tu je i siguran pretinac za vaš laptop kao i prednji, vrlo funkcionalni džep.


Druga pridošlica je neodoljivi Kånken Hip Pack; torbica oko struka koja je savršen izbor za one koji sa sobom nose samo najvažnije stvari i žele da uvijek budu nadohvat ruke. Unutrašnjost torbice krije odvojeni džep i prsten za ključeve, a s vanjske strane nalaze se još dva džepa s patentnim zatvaračem u kojima će vaše osobne stvari biti zaštićene i sigurne. Hip Pack je izrađen od izdržljivog Vinylon F materijala, a krasi ga prepoznatljivi logo koji već 60 godina označava trajnost, izdržljivost i ljubav prema prirodi.

Foto: PR
Objavljeno: 12.02.2020. u 09:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p