MODNI DODACI

Nove UGG čizme sve su samo ne klasične

Jeremy Scott surađuje s brendom UGG

Jeremy Scott osebujni je kreativni direktor brenda Moschino. Njegove revije, u kojima često reinterpretira simbole pop kulture i kultne odjevne komade na samo sebi svojstven način, uvijek privuku pažnju publike i izazovu polemike. Dizajner, s adresom u Los Angelesu, nedavno je započeo suradnju sa svjetski poznatim brendom UGG, a kao zadatak je dobio dizajnirati limitiranu, capsule kolekciju čizama.

Naime, ono što je brend UGG zadao Scottu samo je klasičan, prepoznatljiv oblik UGGsica, a Jeremy je u njih udahnuo novi život ukrasivši ih u svom, nimalo suptilnom niti minimalističkom stilu. Za sada su svjetski modni mediji objavili samo dva modela iz spomenute suradnje - čizme ukrašene motivom plamena te one dobrano ispunjene šarenim kristalićima. Najavljeno je, naime, kako će se kolekcija sastojati od osam modela za žene, muškarce i djecu, a cijene komada iz ove ekskluzivne kolekcije kretat će se između $90 i $1,195. Čizme stižu u trgovine 13. rujna, a osim prikazanih modela i ostali će dizajnom biti poprilično pomaknuti i drugačiji te nipošto namijenjeni onim sramežljivima. Ili pak onima koji nisu voljeli niti klasične UGGsice.

"Kupio sam klasične UGG čizme i odmah se u njih zaljubio. Nikako nisam mogao propustiti ovu suradnju i ne unijeti svoju viziju", izjavio je Jeremy Scott ne skrivajući oduševljenje te priznavši kako je već dugo prikriveni obožavatelj UGG čizama.

T.L.
Foto: UGG

Objavljeno: 14.08.2017. u 11:06

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p