Kultni brand Versace predstavio je svoju novu kolekciju u petak 27. veljače na pisti Milano Fashion Weeka. Nakon samo par izlaza osjetila se promjena i osvježenje, to to su mnogi iščekivali.
Ne možemo reći da je Donatella napravila drastične korake i predstavila posve novi smjer. No, promatrajući kolekciju kao cjelinu, osjetno se vidi moderna dinamičnost i osvježenje koje je ovom brandu itekako trebalo.

Posljednjih sezona
pret-a-porter kolekcije ovog branda nisu pretjerano oduševljavale modne znalce. Versace je i dalje prisutan na sceni, a
red carpet kreacije koje Donatella kreira za poznate zvijezde poprilično su popravljale imidž branda.
No, novom kolekcijom Donatella je odlučila pratiti trendove, unijeti elemente iz digitalnog doba, u kojem ona itekako kaska.
Kolekcija namijenjena sezoni jesen/zima 2015./2016. iznenadila je svojim koloritom. Crna boja je bazna, no jarke boje, tipične za proljeće i ljeto, poput žute i zelene, razbit će svako zimsko sivilo.
Osim boja, uzorci, modni dodaci, kao što su torbe i cipele, pridonose dinamičnom i modernom ozračju koje se proteže kroz cjelokupnu kolekciju.
Donatella je sjela u moderni vlak i za to nije morala platiti skupu kartu. Val osvježenja koji se osjetio na pisti, osvojio je modnu publiku i novom vlaku pružio dodatno gorivo.
Mija Dropuljić
Foto: Guliver Images/Getty Image
Objavljeno: 28.02.2015. u 10:18