Prošloga tjedna, u redakciju web portala Racked, stigao je zanimljiv komad papira. Naime, nakon snimanja editoriala za Harper's Bazaar netko je zaboravio baciti popis modnih kuća koje će dobiti priliku izložiti svoje komade na snimanju.
Modne kuće su poredane po važnosti i podijeljene u dvije skupine: oglašivače i ne-oglašivače. Navodno bi se Harper's mogao naći u nezgodnoj situaciji zbog nezakonite poslovne prakse. Novinar Jim Edwards je izjavio kako nije tajna da su editorijali zapravo dodatni reklamni prostor za modne kuće koje se na taj način promoviraju na nešto suptilniji način, ali i da se čitatelji dovode u zabludu.
Edwards smatra kako čitatelji misle da se određeni komad preporučuje jer je kvalitetan, u trendu i poželjan, a ne zato jer je određeni dizajner pri vrhu platne liste. Zasad još nije poznato hoće li itko i pod kojim uvjetima kazneno goniti Harper's Bazaar.
*kliknite na fotografiju za uvećan prikaz
B.K.
foto: i.bnet.com
Objavljeno: 16.11.2010. u 20:28