SVJETSKA MODA

Ovo je 10 najpoželjnijih modnih predmeta u zadnjih nekoliko mjeseci 2020. godine!

Lyst je predstavio najpoželjnije modne komade trećeg kvartala 2020. godine 
Lyst, najpoznatija modna platforma za pretraživanje i popularnost modnih brendova, predstavila je rezultate posljednjeg istraživanja o najpopularnijim odjevnim predmetima i dodacima.

Lyst Index, modna platforma koja prema analizi tržišta analizira svaku sezonu i svrstava brendove, kolekcije te pojedinačne komade u rang, objavila je listu 10 najpopularnijih odnosno najtraženijih komada za treći kvartal 2020. godine. Detaljna analiza temelji se na ponašanju kupaca na Lyst platformi uključujući konačne konverzije i stvarnu prodaju, ail i podatke s Google platforme, aktivnost na društvenim mrežama te angažman kroz svaki kvartal. Tako su neki odjevni predmeti s posljednje liste očekivane, dok su neke pomalo iznenađujuće, no jedno je sigurno – neovisno o okolnostima, luksuzna moda i dalje je itekako tražena.

Tako je primjerice torba brenda Teflar najpoželjniji modni predmet u posljednja tri mjeseca s potražnjom koja premašuje 270%. Za veliki dio popularnosti ove torbe zaslužna je nova američka miljenica u političkim krugovima, Alexandria Ocasio-Clemens koja je ponosno predstavila svoju omiljenu torbu brojnim Instagram pratiteljima, a osnivač brenda Teflar zasluženo zaradio nagradu CFDA-e.


Spomenuti komad na listi slijedi elastični top s printom brenda Marine Serre koji su popularizirale španjolska glazbena senzacija Rosalia, njena prijateljica i jednako popularna Kylie Jenner, Dua Lipa i mnoge druge slavne osobe. Na trećem mjestu našao se bucket šešir jednog od najpopularnijih dizajnera današnjice, Jacquemusa dok su na četvrtom mjestu Bottega Veneta čizme čiji su dizajn high street brendovi u svega nekoliko tjedana predstavili s pristupačnijom cijenom budući da je odmah bilo očito koliko će ove gumene čizme postati popularne. Na objavi ispod moguće je vidjeti svaki istaknuti modni predmet s top 10 Lyst liste.



Na petom mjestu nalazi se zelena haljina s uzorkom brenda House of Sunny Hockney koja se rasprodala u rekordnom roku nakon što ju je odjenula Kendall Jenner i svoj outfit objavila na Instagram profilu koji broji više od 140 milijuna pratitelja. Potražnja brenda narasla je za čak 45%, a na sličan način su Pradine logo loaferice dospjele na šesto i Ganni baloon sleeve haljina na sedmo mjesto. Kultni klasik, Chanel 'clasic double flap' torbica u crnoj boji najpoželjnija je kao second hand komad što ujedno dokazuje veliki potencijal i moć resale tržišta o kojem ćemo tek narednih nekoliko godina svjedočiti.

Deveto mjesto pripalo je, na iznenađenje mnogih, Crocs tie-dye klompe nastalim u suradnji s Grateful Dead x Chinatown Market x Crocs za koje se predbilježilo za kupnju na dan lansiranja više od 45,000 ljudi. Potaknuti odličnim odazivom, brend koji ili obožavate ili mrzite, Crocs, najavio je novu suradnju s Justinom Bieberom koja će nesumnjivo proći još bolje. Na posljednjem mjestu pronašle su se Fendi logo hoop naušnice kao znak ultimativnog trenda kad je u pitanju nakit.
Foto: Lyst, Instagram
Objavljeno: 06.11.2020. u 11:56

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p