SVJETSKA MODA

Proljetna Burberry kampanja kao divna uvertira u novu dizajnersku eru

Riccardo Tisci ponovno oduševio sjajnom modnom vizijom!

Od kako je preuzeo poziciju kreativnog direktora, Riccardo Tisci Burberryju je donio prijeko potrebno osvježenje. Činjenica kako je Tisci iskoristio ključne poteze i vrlo vješto objedinio prepoznatljivu Burberry estetiku s vlastitom vizijom i idejama, apsolutno potvrđuje u baš svakoj reviji, pa nije nikakvo iznenađenje što najnovija kampanja također dolazi u ruhu koje polako mijenja identitet velikog Burberryja, no ipak zadržavajući se na ključnim modnim kodovima.

Za vizualni identitet najnovije Burberry kampanje zaslužan je poznati nizozemski dvojac Inez and Vinoodh, a ako je suditi prema viđenom, očekuje nas minimalistički pristup u kombinaciji s nepogrješivom poslovnom modom. Tiscijeva SS 2020 kampanja odraz je promjene, postavljanje fokusa na figuru osobnosti, stava, ali i eksperimentiranja s krojevima i materijalima koji u sinergiji čine interesantan twist na kakav smo od Tiscija naviknuli. Kao jedan od lajt motiva cijele kampanje mogu se istaknuti prepoznatljive nude nijanse koje ovog puta koketiraju s uzorcima i detaljima poput perja. Ipak, usprkos tome što doista jest riječ o kampanji koja donosi izlet u nešto opuštenije viđenje poslovne žene, klasika i bezvremenska elegancija itekako vode glavnu riječ, što samo dodatno potvrđuje da Tisci vrlo dobro pogađa nit između 'novog i starog'.


Budući da apsolutno ništa nije prepušteno slučaju, ne čudi što su se u kampanji pojavila ključna lica suvremene modne industrije. Tako u glavnoj ulozi možemo vidjeti Kendall Jenner i sestre Hadid, no i modele poput Mone Tougaard, Freje Beha Erichsen, Benjija Arvayja, He Cong, Rianne van Rompaey... Osim ženskih komada, u kampanji se mogu pronaći i oni muški, a sve ih povezuje zajednička ideja tailoringa i kultnih komada kao što je primjerice baloner. Novi vizualni i dizajnerski identitet Burberryja bez imalo razmišljanja zagovara klasiku, sofisticiranost te eksperimentiranje, pa možemo zaključiti kako je ova kampanja tek jedna u nizu posebnosti koje Tisci mudro krije u rukavu.

Foto: Burberry/Inez and Vinoodh
Objavljeno: 06.02.2020. u 11:02

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p