SVJETSKA MODA

Ready-to-wear kolekcija koja je osvojila sve

Proljetna linija kuće Gucci obara rekorde

Osim što odmjeravaju snage na modnim pistama, dizajnerski brandovi utakmice također vode i na naslovnicama magazina. Iz sezone u sezonu, uspješnost njihovih kolekcija procjenjuje se po kriteriju pojavljivanja istih na coverima glossy časopisa, a ovaj put titulu najpopularnije ready-to-wear linije odnijela je modna kuća Gucci.

Iako su imali oštru konkurenciju u Chanelu, Dolce & Gabbani, Louis Vuittonu i Dioru, Gucci je uspio dominirati na impresivnom broju naslovnica, točnije njih 111, te je ujedno oborio vlastiti rekord iz 2011., kada je izbrojeno ukupno 102 covera u znaku Gucci kolekcije.

S obzirom na bogat i vibrantni kolorit odjeće i modnih dodataka, nije bilo ni teško predvidjeti da će Guccijeva proljetna kolekcija polučiti veliki uspjeh na naslovnicama magazina. Gucci u stopu prati Chanel, a najvećim razočaranjem proglašena je debitantska kolekcija Hedija Slimanea za Saint Laurent Paris, koja se pojavila na tek 35 covera.

 

H.B.
Photo: Gucci

 

Objavljeno: 23.07.2013. u 19:47
Tagovi: Gucci, naslovnica

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p